bullenochgrisen skrev 2015-03-20 13:48:30 följande:
Inte heller varit särskilt svartsjuk, men också orolig från att bli lämnad. Varken min pappa eller syrrans pappa var särskilt närvarande så min mamma har fått gå igenom två separationer och stått med oss i princip själv. Är väl det man är rädd för.och för att man vet att man kanske inte är i tiptop just nu varken i kroppen eller humöret :( och tröttheten efter jobbet som gör att man i te orkar någonting får en att känna sig tråkig :( tur man har en sambo som förstår iallafall, han bara tittar på mig och skakar på huvudet och skojar med mig när jag berättar mina konstiga tankar. Drömmer om det ibland också så det är väl något man är orolig för.
Precis så är det här med. Jag berättar ju såklart för sambon och han är så bra på att både visa och säga bra saker så jag förstår i huvudet att det inte är som förra gången. Jag känner mig också tråkigt och rädd att jag ska vara på dåligt humör. Fast han förstår allt, jag måste förstå att jag har för höga krav. Vi borde vara mer avslappnade och bara vara.