Bf juli 2015
Kommer ni köpa vagn under graviditeten eller gör ni de när bebisen är född? Vi tänkte vänta denna gång och köpa vagn med bebisen på armen.
Kommer ni köpa vagn under graviditeten eller gör ni de när bebisen är född? Vi tänkte vänta denna gång och köpa vagn med bebisen på armen.
Vi tänker skaffa vagn innan, ibland kan det ju vara en beställningsvara och ta tid att få hem har jag läst. Men beror väl på vart man kollar och vad man är ute efter. Dock väntar vi med att köpa hem grejer, är ändå "bara" i v. 16 nu så tid har vi på oss.
Bebbe idag på kub! Väldigt sprallig var h*n
Oj den kom på sidan såg jag nu ^^ jaa jättebra, 1:20.000
Jaha så var man vips i v 17
Är hemma idag igen, har en son med krupphosta och feber sen i helgen. Så efter att ha vaknat av att han kommer in och hostar och frågar själv efter medicinen så beslöt jag att vi är hemma resten av veckan.
Igår var jag på ett extra ul, har drömt om missfall och döda bebisar i 1 1/2 vecka nu och inte sovit en hel natt. Har varit lite orolig sen mkp. Men som vanligt så var personalen underbar på ackis pch en lite sträckteaog och bökade runt som bara den därinne
Tog några kort som blev dåliga, men fick en filmsnutt som är superbra. Så nu har jag äntligen sovit hela natten!!
Har endast lite foglossning, annars inga symptom alls.
Hur mår ni andra förutom håret hos vissa jag läste om (mitt hänger och ser bara riktigt risigt ut.)
Jag upplever tvärtom! Håret på ben osv växer knappt alls just nu. Inte det på huvudet heller vilket är skit för jag vill spara ut det igen, klippte av mycket i höstas och ångrar mig.
Nej jag äter inga extra vitaminer. Är dessutom urdålig på grönsaker, men äter nån frukt om dagen i allafall. Men på nåt sätt så blev sonen frisk trots detta så kag hoppas på samma nu
Hej!
Idag gjorde vi ett privat ul och allt ser jätte bra ut. Han frågade om vi ville veta kön. Vi valde att ta reda på det. Vi väntar en kille.
Jag är jätte glad och nu ska vi göra namn listor. Vi bestämde även vilken vagn vi ska ha. Det blir en Bugabo Buffalo (dock inte med fjärilar som jag hade tänkt först) utan en svart och blå.
Tack!
Ja det känns bra, jag har tidigare skrivit här att jag alltid trott att jag skulle få två tjejer. Men jag är glad över att vara gravid och vänta en frisk liten kille :)
Dock finns det massor mera fina tjej kläder och tjejnamn.
Gud va sjukt, idag blev vi husägare! Från att ha bott i en tråkig lägenhet så länge så känns det som en befrielse att komma till ngt större med två barn