Bf juli 2015
Har ni berättar för nära och kära att ni väntar barn?
Vi gick svar från vårt mkp igår, allt var bara bra!! Så nu är vi överlyckliga igen
Var på kubtest i fredags och fick toppen värden!! 1:2224. Sög på tummen, sparkade och hade sig. V 13+2 idag.
Var på kub idag, allting såg jätte fint ut och mycket låg risk för kromosomfel. Bebis låg där inne och sprattlade för fullt och vinkade till oss, så hypnotiserande att bara ligga och titta på vår lilla. Skulle kunna ligga där hela dagen och bara titta :)
Invigde vårt fina resultat med att köpas ebis första filt och klädesplagg, såå mysigt! Passade även på att köpa två nya mammaleggngs till mig själv och en amningsbh då jag vuxit ur alla mina bh-ar. Nu lämnar jag alla orotankar och kan bara njuta av den lilla bebisen i magen.
Vi ska med köpa vagn innan. Skönt att ha det gjort när bebis kommer mitt i semesterperioden :) Ska ha en Emmaljunga mondial deluxe. Någon med erfarenhet av den? Ska dock byta ut originalchassit mot något med svängbara hjul för de andra verkar klumpigt! Babyskydd har vi ett besafe sen sambons dotter var liten
Tänkte dock vänta till efter rul den 19 feb med att ta hem grejerna. Så vi verkligen vet att bebisen överlevt de tuffaste veckorna.
Jag har också tittat på ett smidigare chassi.
Men tycker inte att liggdelen gör sig lika bra då. Men liggdelen har man i ca 6 månader så hur sittdelen fungerar är egentligen viktigare.
Vi ska fortsätta titta och sen åka och provköra innan vi bestämmer oss.