Inlägg från: fjällräven lady |Visa alla inlägg
  • fjällräven lady

Den digitala testanalyserar tråden. Posta din bild, vi säger Ja eller Nej

Som rubriken lyder. En tråd där du postar din bild på sitt test, graviditetstest eller ägglossningtest, vi svarar bara ja eller nej, alt positivt eller negativt som svar så blir de en enkel tråd utan en massa annat "prat"

Tycker de är kul att analysera så bara å köra på :)

• Svar på tråden Den digitala testanalyserar tråden. Posta din bild, vi säger Ja eller Nej
  • fjällräven lady
    Zarina skrev 2014-11-12 08:08:49 följande:

Digitala?

Ja? Köp ett digitalt så slipper du posta på denna "digitala tråd" ;)
  • fjällräven lady

[quote=74356725][quote-nick]Sommarbus14 skrev 2014-11-17 20:20:17 följande:[/quote-nick][/quote]

osäker... skulle tro ja, men du får nog posta en ny bild på ett annat test.

• fjällräven lady
    AnnieLauren skrev 2014-11-30 20:18:58 följande:

Och en vecka sedan :

Kan de verkligen visa spök på 4 tester med morgon urin. I blank och negativ med kvälls

ser väldigt mystiskt ut. Skulle vilja säga positivt.. Vänta någon dag och ta ett annat test av ett annat märke å se vad de visar :)
  • fjällräven lady
    AnnieLauren skrev 2014-11-30 20:18:58 följande:

Och en vecka sedan :

Kan de verkligen visa spök på 4 tester med morgon urin. I blank och negativ med kvälls

eller ett riktigt clear blue digitalt
  • fjällräven lady
    AnnieLauren skrev 2014-12-01 18:59:20 följande:

Kan du se stegring? Gjorde mitt sista av alla 6 st tester hehe... ja har funderat på det men hade ju andra kvar så.. om man är rädd att man fått missfall och kanske leder till utomkved vart ska man ringa då så dom kan göra ultraljud? :)

ja de kan jag. de är nog ingen fara :) avvakta å se. tycker du ska testa ett annat märke..
  • fjällräven lady
    memadde skrev 2014-12-04 10:40:26 följande:

Understa från idag. Översta från igår

Yes! Åh ja önskar mina såg ut så. Grattis..
  • fjällräven lady
    Amina skrev 2014-12-16 12:51:09 följande:

Hej!

Lite fundersam här, gjorde ett test (gravidkollens test) imorse, som vanligt vis brukar va helt blank vit bakgrund och negativ, imorse började den med att när kisset "åkte igenom kontroll området" så kom ett positivt (tydligt) sträck som sen försvann när allt kiss runnit igenom. Därefter blev det en rosa klump och ett svaaaaaggt minimalt sträck vid "positiv sträcket".Har aldrig blivit så innan. Bilden är väldigt dålig, men den rosa "klumpen" syntes hur bra som hellst i verkligheten.

Gjorde ett till test för ett tag sedan och samma sak igen, kisset rann igenom och ett positivt ,tydligt igen, sträck och försvann och ingen rosa klump.  Kan verkligen inte minnas att det någonsin kommit ett sträck det innan, eller gör det det?

har fått så förut. inte varit gravid. Jag säger nej på det där testet Testa om någon dag å se :)
  • fjällräven lady
    MoLsMamma skrev 2014-12-17 13:17:13 följande:

Vad sägs? Bim - 4 el 5

Ett svagt ja.. skulle inte våga va säker men ja säger ja :)
Svar på tråden Den digitala testanalyserar tråden. Posta din bild, vi säger Ja eller Nej