• Mullan

Skrikig 1 åring vid läggning!

Så var min dotter när hon hade hörselgångsinflammation. Det blir värre för öronen när man ligger ner för trycket ökar då. Min dotter var som vanligt förutom när hon skulle ligga ner.

• Mullan
    Hmathilda skrev 2014-11-12 07:38:08 följande:

Ja ingen inflammation.

Igår sov hon 1h själv i sin säng, men efter 1h vaknade hon och började gallskrika och kunde inte somna om, till slut fick hon komma och sova imellan oss och där sov hon hela natten, men vill helst inte göra det till en vana när hon sovit så bra i sin egna säng

Kanske bara en av alla faser dom går igenom. Om hon känner sig tryggare med att sova hos er så låt henne göra det. Jag lovar att hon inte kommer att göra det till hon fyller 18;)
  • Mullan

När min dotter hade hörselgångsinflammation så kollade läkaren i öronen med en sån som dom brukar kolla i öronen med :) tycker du ska besöka vårdcentralen igen om det är så att du känner att något inte är rätt. Man ska lyssna på magkänslan.

• Mullan
    Hmathilda skrev 2014-11-18 14:33:12 följande:

Hon är bara inne i en separationsfas, funderar på att låta henne sova 1 gång om dagen ist för 2, så kanske hon blir lättare att lägga, vad tror ni?

Annars sover hon 1h på fm och 1h på em men på em blir hon bara skrikig när man ska lägga henne

Försök lägga henne lite senare än första sovpasset så att det blir ett mitt på dagen istället. Det var runt den åldern min dotter började med bara ett sovpass istället för två. Men hon styrde det själv. :)
Svar på tråden Skrikig 1 åring vid läggning!