Inlägg från: Anonym (Steriliseringen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Steriliseringen)

Ågren inför kommande abort...

Varför är du inte steriliserad när du inte vill ha flera barn ?

Anonym skrev 2014-11-13 06:17:05 följande:

Planen nu är att maken ska sterilisera sig...

Är du TS ? Ok
    Anonym (Sorgsen) skrev 2014-11-13 11:18:17 följande:

Ja, det var jag som skrev att min man ska sterilisera sig.

Imorgon ska jag till sjukhuset och ta första dosen. Får andnöd när jag tänker på det! Försöker att inte tänka på det, att inte se på det som ett barn. Men imorgon kommer jag antagligen bryta ihop.

Ok men låter som att du inte vill göra abort ju då ska du låta bli . Man ångrar aldrig ett barn men en abort kan man ångra hela livet . Vilken vecka är du i ?

TS jag har blivit sövd dock under andra omständigheter första gången bröstoperation de gick lugnt till inga problem andra gången akutsnitt då va de mer dramatiskt .beklagar

En till gör inte abort om du inte vill!

[quote=74449843][quote-nick]Anonym (angel) skrev 2014-12-06 00:16:20 följande:[/quote-nick]

Du har inte rätt att mörda ditt barn. Hur kan du titta i dina barn ögonen om du dödar deras syskon... hur kan du leva med så hemska brott ....

[/quote

Vågar du inte stå för vad du tycker ? När du är anonym ?

Anonym (En till!) skrev 2014-12-07 05:40:33 följande:

Först och främst, vilken taskig svenska du skriver! Detta är dina tankar och känslor, håll dom för dig tack. Jag vet att jag bär på ett embryo som om det får ligga inne en längre tid blir till ett barn. Det är inget barn nu! Jag har barn sedan innan så jag vet precis vad som väntar om jag skulle behålla barnet. Kom inte med dina pekpinnar och kalla inte någon mördare, så gör man bara inte. Vi har fri abort till v18 i Sverige, stör det dig så gå då inte in och läs på sidor som dessa. Jag är ledsen, ja, detta är en enormt jobbig sits främst då man som två vuxna är oense om vad som är bäst för familjen.

Har läst vad du skrivit här , verkar som du inte vill göra abort gör inte det då du kommer ångra dig.
    Anonym (En till!) skrev 2014-12-07 09:15:00 följande:

Tack för ditt svar steriliseringen. Jag har nog dessvärre ställt in mig på abort just nu. Mår skit i kroppen, idag kom första riktiga spyan. Vräker i mig nyponsoppa nu på jobbet så jag får någon energi då jag bara fryser och vill sova annars :(

Hade min sambo sagt att vi ska behålla barnet hade jag med glädje gjort det. Nu känns det bara egoistiskt av mig. Så less på det här. Vill bara att allt ska bli som förr. Jag har sagt att jag en dag i framtiden vill ha ett tredje barn, det vet han. Tror dessvärre inte att det blir just detta barn :(

Sorsligt att du " måste " göra de pga av sambon jag hade aldrig gjort något jag inte vill väljer mitt kött och blod framför allt alltid blir så ledsen att alla inte är starka nog att göra de :/ men lycka till
Svar på tråden Ågren inför kommande abort...