Inlägg från: Anonym (Usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch)

Ågren inför kommande abort...

Anonym (Svårt beslut) skrev 2014-11-13 16:27:54 följande:

Jag tog första tabletten igår efter 2 timmars kontroller, tester och samtal hos barnmorska.

Fick med mig resten av tabletterna och smärtstillande hem med ett schema på hur och när jag ska ta tabletterna. Dom kommer oxå ringa mig imorgon och kolla hur allt går...

Min sambo kommer ta hand om hämtning och lämning av barn imorgon. Han har oxå tagit ledigt imorgon så att jag inte behöver vara själv.

Vad bra att du gör aborten. Men usch vilken jobbig situation... Vill aldrig hamna i den igen!! :(

Jag klarade inte att göra aborten och det fick sina konsekvenser också. Nu använder jag dubbla preventivmetoder om jag överhuvudtaget har sex... för blev gravid med minipiller då... vågar inte sterilisera mig utifall att, är ännu hyfsat ung så man vill ju inte ångra att man steriliserat sig heller om några år...
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Sorgsen) skrev 2014-11-14 11:57:46 följande:

Tack ni som skrivit. På nåt konstigt sätt känns det skönt.

Togs den tråkiga kommentaren bort?

Jag anmälde den
  • Anonym (Usch)

Får jag bara fråga er om och isåfall vilken preventivmetod ni använde när det blev graviditet iallafall? :(

Undrar vad man ska undvika nämligen...

• Anonym (Usch)
    Anonym (Sorgsen) skrev 2014-11-17 18:34:58 följande:

Ja du, jag skäms för att säga det men vi hade vid ett tillfälle (vad jag trodde långt ifrån äl) avbrutet sex. Lär av mitt misstag!

Trist....
    Jag ska sterilisera mig så hoppas verkligen slippa hamna i er situation. 
Svar på tråden Ågren inför kommande abort...