Ågren inför kommande abort...
Är det okej om jag hänger på här? Så tråkigt att höra om era historier. Sitter dessvärre i samma båt :(
Har två barn (2 och 4år) och nu oplanerad gravid i v5. Jag ser det som ett tecken på att det var meningen medan min sambo skriver fan på väggen. Han är precis emellan jobb och det är väl lite osäkert hur det kommer bli närmsta tiden. Jag har min fasta anställning, villa och vi har en del sparat.
Han sa idag att det visst vore mysigt med en till men att tiden inte alls är rätt. Detta är andra oplanerade graviditeten (förra var vår tvååring och då blev vi överlyckliga) men när ska tiden vara rätt då?! Vill inte göra abort nu för att försöka om ett år.
Var era män med och såg när ni gjorde vul hos bm, hur reagerade dom isf? Han sa att vi inte är gamla och att vi tydligen passar bra ihop iom att det tagit sig två gånger på kort tid så vi har chanser sen. Men vad är bättre just då än nu?!
Är inte alls sugen på all smärta och blod som dom flesta verkar uppleva. Och vadå, ska man sjukanmäla sig från jobbet under läkarbesök och själva aborten och dagarna efter?
Önskar så att jag slapp ta detta beslut :( fan också.