Inlägg från: Anonym (Bedragen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bedragen)

Ågren inför kommande abort...

Åh, blir så ledsen när jag inser hur många det är som behöver gå igenom detta tuffa beslut!

Jag är en av er. Är i v.7 och vet inte hur jag ska kunna ta ett beslut.

För fem år sedan träffade jag min sambo. Blev gravid efter 6 mån, men tog beslutet att då göra abort pga att han då inte visade särskilt mycket intresse för mig. Ett beslut som jag aldrig tidigare kunnat föreställa mig att jag skulle ta.

Vårt förhållande tog efter det en vändning och blommade ut till något som jag upplevde som bra.

4 år senare blev jag planerat gravid med denne man och vårt barn är nu 9 mån. Vi planerade inför ett syskon tätt inpå, men i samma veva som jag blev gravid med tilltänkta syskonet trädde hans älskarinna fram och berättade att dom hade en affär när han och jag träffats. Det uppdagades även att han varit otrogen mot mig under våra första 2år tillsammans.

Nu står jag här och vet varken in eller ut.

Hur vågar man ta beslutet? Både vill och vill inte

• Anonym (Bedragen)

Ps. Lovade mig själv att aldrig mer behöva genomgå en abort efter den jag gjorde för 4,5 år sedan. Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv och inget jag ens önskar min värsta fiende.

Nu stångad jag ändå över att behöva göra om det :'-(

• Anonym (Bedragen)
    Anonym (En till!) skrev 2014-11-27 17:31:22 följande:

Fy vilken sits du hamnat i bedragen. Har du valt att lämna (ursäkta mig) idioten? Att vara ensam med två barn under 1,5år är nog ingen lätt sak och som du skrev att du tidigare gjort abort och du kommer ihåg hur hemskt det är, nej fy vilken sits.

Nej, har ännu inte bestämt mig för om jag ska lämna eller ej. Är fortf i chock. Inte såhär man tänkt sig att livet skulle bli. Det kan verkligen vända fort.

Önskar jag kunde lämna skitstöveln utan att blinka, så mycket känslor!

Stackars liten plutt i magen som kanske får sätta livet till pga hans misstag. Men kanske är det ända rätta?
  • Anonym (Bedragen)

Styrke kramar till dig Sorgsen! Låter fruktansvärt. Hoppas för din skull att veckan kommer gå fort.

Svar på tråden Ågren inför kommande abort...