• chiapudding

Vad ge/ göra med mina anställda i jul - INTE julbord

Budgeten till mig o mina anställda ligger på ca 500kr. Vi är fem stycken och vill ge nån trevlig upplevelsejulklapp men julbord tycker jag är för trist och enkelt. Gärna något kreativt annorlunda, eller bara vad ni skulle uppskatta själva att få från er chef kring jul.

Rena "saker" går bort eftersom vi alla är så olika och i olika åldrar.

Hade själv en tanke om massage, kanske.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Vad ge/ göra med mina anställda i jul - INTE julbord
  • vimsa

Massage nej tack. Skulle hellre föreslå middag och bowlingen. Kul i alla åldrar. Men är ni bara fem sådan ni väll prata om vad ni ska göra. Låt de vara med och bestämma. Uppskattas nog mycket.

• chiapudding

Ja, absolut ska de få vara med och bestämma vad det tillslut blir men jag hade tänkt att rama in det hela. Därför vill jag ha lite olika förslag att komma med annars är det lätt att det börjar spreta lite väl mycket.

• Dexter dot com

Presentkort på en större "salong" skulle jag uppskatta. Då kan man välja massage, en klippning, ansiktsbehandling mm efter vad som passar en själv. Eller en delikatesskorg med ett bra vin, ostar, finare ckoklad osv.

• Söder73

Vi var på en Cook-a-long. Man fick i par laga sin egen trerätters middag. Jättekul och lärorikt och man lär sig att samarbeta!

• PennyLane

Åh finns ju hur mycket trevligt som helst att få för den summan :)

Jag är en 35-årig kvinna med två småbarn och här är ett axplock av vad jag skulle uppskatta;

Valfri massage för den summan ( fötter hade jag tagit!!! )

Presentkort som gäller i samtliga affärer i en stor galleria

Presentkort på teater / musikal / bio

Härlig korg med vin, ost, choklad mm

Spa-korg med oljor krämer och sånt man kan använda hemma och lyxa med :)

Presentkort på tidningskungen så man kan välja en prenumeration.

Kort sagt: Jag vill få nåt götta till bara mig :)

Svar på tråden Vad ge/ göra med mina anställda i jul - INTE julbord