Inlägg från: Anonym (aldrig någonsin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aldrig någonsin)

Blev du någonsin slagen som barn?

Född 73 har aldrig blivit slagen.

Det närmaste jag har kommit är att min mamma har kastat en hårborste på mig en gång (av misstag hon siktade bredvid) när hon satt i telefon med någon myndighet och jag ropade på henne hela tiden och var gammal nog att kunna respetera att hon hyssjade på mig och bad mig vänta några minuter (typ 4-5 någonting). Så då fick hon lägga på i alla fall och trösta mig - så det gick lite fel

Min pappa har tydligen vridit nacken av min nalle en gång. Jag var för liten för att komma ihåg men har fått det berättat och min favoritnalle har helt klart huvudet ditsytt med stora stygn så jag tror historien är sann. Jag gissar att det var mig han ville vrida nacken av egentligen. Men man vrider inte nacken av sina barn. Treåringar kan vara påfrestande. Historien förtäljer också att situationen INTE förbättrades av att min nalle förlorade huvudet. Därav de stora stygnen. Mamma fick sy där och då.

Önskar att alla haft så kärleksfulla föräldrar som jag haft och särskilt en mamma som varit så lyhörd.

Svar på tråden Blev du någonsin slagen som barn?