Inlägg från: Anonym (Jonas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jonas)

Har fått skarp kritik för den födelsedagspresent jag gav till min vän

Det här är den sjukaste tråden sedan tanten som var arg på sin gubbe för att han onanerade.

TS måste vara den absolut mest IQ-befriade människan någonsin, "han sa bara ok", ja vafan skulle han säga tror du?! Han var väl antagligen i chock. MEN, det här är ändå intressant, jag vill veta hur dina tankegångar går, hur du tänker, hur du kommer fram till att det är en bra grej att låta någon annan betala för sin present. Ja menar, var slutar det? Tillämpar du den logiken i andra situationer också?Jag hoppas att du förstår att om du tar ett lån på 30000 i någon annans namn och sedan ger personen den summan, så har du ändå inte egentligen gett personen 30 000 kr? För det är i grunden samma logik, typ. Gör oss alla en tjänst, rösta inte i nästa val, jag tycker det hade varit opassande, MEN vad jag vill att du ska göra är att förklara för mig hur du tänkte. Jag är extremt fascinerad, du är helt unik för mig. Snälla, snälla, snälla svara. 
  • Anonym (Jonas)
    Anonym (Magic number) skrev 2014-11-26 21:35:38 följande:

ja fattar inte

det är ju han som tar emot mobile som är korkad

TS köper en mobil med abb som h'n ska ge bort.

Man KAN ju säga..näää du vill jag ha en mobil så tecknar jag ett abb själv?

Men om han inte gjorde det så är det ju HAN som är den dumma och korkade inte TS?

Om man är socialt handikappad så kanske man gör så. Och den där kommentaren var så dum att den inte förtjänar ett svar. Läs igenom vad du precis skrev en gång till. 
Svar på tråden Har fått skarp kritik för den födelsedagspresent jag gav till min vän