Jag slog ner honom, är det JAG som är störd?
Till signaturen (CP-kvinnor.)
Hur kan du reagera så starkt över att en person som flera gånger uttsatt sin sambo för misshandel pga sjuklig svartsjuka får en näsbränna? Han har ju själv slagit, då borde han själv kunna tåla lite styk? Eller?
Min uppfattning är att han borde ha blivit polisanmäld redan första gången han slog. Även om det inte ledde till åtal då, så finns det kvar noteringar om det och vid nästa anmälan åker han definitivt dit.
Till övriga:
Det är väldigt många trådar om misshandel i forumet just nu där anonyma inlägg rättfärdigar misshandel av kvinnor och uttrycker stort hat mot kvinnor.
Många av dem är troligen påhittade för att vissa vill få bekräftelse på sina hatiska åsikter om kvinnor.
Det kan även vara så att det är en och samma person som gör detta. Eller så är det flera galningar.
Min förhoppning är att polisen får tag på denna galning, eller om de är flera, och ser till att han/hon/de tas omhand innan de begår något stort brott.
Till TS (om du finns på riktigt):
Det var dumt gjort. Du skulle polisanmält direkt istället. Då hade han definitivt skitit på sig och åkt på ett åtal dessutom. Nu fick han bara en platt näsa.