Inlägg från: Anonym (DUBBELMORALEN!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DUBBELMORALEN!)

Jag slog ner honom, är det JAG som är störd?

Anonym (cp-kvinnor.) skrev 2014-12-02 10:34:42 följande:

Fyfan asså. Så fort det är en kvinna som hämnas på en man...eller vänta nu-TS hämnas inte, hon blev ju inte slagen av kille!...ja, så fort en kvinna tar till våld så ska kvinnor rättfärdiga det. Om en man bara örfilar en kvinna efter att hon varit otrogen så är mannen tydligen ett jävla svin som ska anmälas. Här ser vi istället tydligt hur ni tvekar på om TS verkligen gjorde fel medan andra av er hejar på TS. Fyfan vad jag är glad över att vara gay. Jag hatar kvinnor och vill inte ha något med er att göra. Stackars de män som får kvinnor i sina liv!

Du slog huvudet på spiken! VILKET JÄVLA LIV det blir om en man slår en tjej, MEN om en tjej klappar på en kille, JA DÅ JÄVLAR kan det diskuteras, hur kan det vara så???

Så jävla dubbelmoral av er alla som sitter och fördömer män som "svin", "as" "wifebeater" etc etc... men en kvinna, ja då går det bra i vissa fall...

Tvi, fy fan så jävla lågt. Jag blir så in i helvete förbannad på sånt här!

Hur många här inne säger att TS ska anmälas??? Om TS hade varit en man, vad hade det varit för ljud i källan då mån tro?
    ZeldinaMina skrev 2014-12-01 21:28:02 följande:

Hade nog gjort samma sak som du! Girl power ! Haha

OK om en man hade dragit hem till en tjej och knäckt hennes näsben, Man Power eller? Haha? Hade du skrattat då också!

Vad rättfärdigar att en kvinna får knäcka näsbenet på en man och folk applåderar men om en man gör samma sak ska han polisanmälas samt kallas för svin resten av sitt liv?!
    dirty88 skrev 2014-12-02 01:20:09 följande:

Låter osannolikt att en kvinna någonsin skulle kunna få ner en man på golvet. Såklart inte omöjligt men hemskt osannolikt. Kvinnor som över kampsport tror sig ofta ha en chans att vinna mot en man i en fajt men blir istället oftast helt söndertrasad av en vanlig otränad man.

Oavsett så tycker jag att killen såklart förtjänade spö och jag tycker att du gjorde rätt som spöade honom förutom det faktum att du tog en allt för stor risk som försökte slåss mot en man. 

Alla dumma borde få spö. -Stephen Dawkins

Ja, du har så rätt, spelar ingen roll hur jävla mycket karatesparkar en kvinna kan, en otränad man som du säger smular enkelt sönder en kvinna... dock tror dom att MMA etc gör att dom kan krossa en lastbil. LOL
    Anonym (Girl power!) skrev 2014-12-02 13:05:02 följande:
    Ja verkligen ! Vet du vad som skulle göra min dag ?? D skulle vara om ts åkte och spöa dig!! Haha jävla wt med din white trash mentalitet
    Kan inte du komma då och försöka "spöa" mig? Men du kan väl inte ens ha ihjäl en mygga, jävla pajas. Går bra att vara tuff bakom skrivbordet va?
Svar på tråden Jag slog ner honom, är det JAG som är störd?