Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Jag slog ner honom, är det JAG som är störd?

Till signaturen  (CP-kvinnor.)

Hur kan du reagera så starkt över att en person som flera gånger uttsatt sin sambo för misshandel pga sjuklig svartsjuka får en näsbränna? Han har ju själv slagit, då borde han själv kunna tåla lite styk? Eller?
    Min uppfattning är att han borde ha blivit polisanmäld redan första gången han slog. Även om det inte ledde till åtal då, så finns det kvar noteringar om det och vid nästa anmälan åker han definitivt dit.

Till övriga:

Det är väldigt många trådar om misshandel i forumet just nu där anonyma inlägg rättfärdigar misshandel av kvinnor och uttrycker stort hat mot kvinnor.
    Många av dem är troligen påhittade för att vissa vill få bekräftelse på sina hatiska åsikter om kvinnor.
    Det kan även vara så att det är en och samma person som gör detta. Eller så är det flera galningar.
    Min förhoppning är att polisen får tag på denna galning, eller om de är flera, och ser till att han/hon/de tas omhand innan de begår något stort brott.

Till TS (om du finns på riktigt):
    Det var dumt gjort. Du skulle polisanmält direkt istället. Då hade han definitivt skitit på sig och åkt på ett åtal dessutom. Nu fick han bara en platt näsa.

• Anonym (???)
    Centurione skrev 2014-12-02 10:07:02 följande:

Om du är "störd" vet jag inte, men det där var i alla fall felaktigt gjort. Tänk själv: hur skulle samhället fungera, om alla skulle gå och slå ner människor för verkliga eller inbillade oförrätter, sådant som man själv råkat ut för eller en närstående eller vän..? Det finns redan en hel del våld i samhället, och ju fler som spär på det desto hårdare blir klimatet, och desto mer rädda och/eller våldsbenägna blir människor i allmänhet. Jag kan förstå att man vill hämnas, men sådant måste gå genom polisen och rättsväsendet.

Håller fullständigt med dig. Man måste våga polisanmäla. Det finns inget annat sätt.
  • Anonym (???)
    Anonym (cp-kvinnor.) skrev 2014-12-02 10:40:37 följande:
    Jag vill bara poängtera att jag tycker det är bra att TS slog killen. Jag förespråkar våld i såna situationer och jag tycker det är rätt att misshandla vid otrohet. Det jag stör mig på här är alla kvinnor som blir rasande om man örfilar en otrogen kvinna men tycker det är okej när en kvinna slår en man i denna situation!!
    Låt saga att din pojkvän (för du sager ju nu att du är gay) varit otrogen, hade du örfilat honom då? Tänk om han spöat skiten ur dig då?

Om en kvinna krossat näsan på en man som varit otrogen, hade du tyckt att hon gjorde rätt då?  Eller är det bara män som får slå kvinnor vid misstanke om otrohet?

I vilket fall som helst så är jag glad att du är gay. Om du nån gång hamnar i fängelse, så får du manga killar att välja på. Men se för guds skull till att vara trogen, så att du inte blir ihjälslagen.

• Anonym (???)
    Anonym (cp-kvinnor.) skrev 2014-12-02 11:02:56 följande:
    Och om du har lagen med dig? Jag tar lagen i mina egna händer. Det är skillnaden mellan oss. Sen om jag hamnar i fängelse sikter jag i!
    Jag ÄR dr Phil.

Så bra att du skiter i om du hamnar i fängelse. För du kommer att hamna där, förr eller senare.

Du kanske har varit ihop med kvinnor också? Kanske tom gift och har barn? Det hände kanske på den tiden du levde i förnekelse? Har du gått ut ut garderoben ännu?
  • Anonym (???)
    Anonym (cp-kvinnor.) skrev 2014-12-02 11:35:05 följande:
    Jag har aldrig levt i förnekelse. Men jag ar haft relation med kvinna förut...i syfte att ha sex. Jag ville testa om kvinnor var något för mig. Fick inte ens stånd-så avtändande är ni. Jag onanerade henne sen dumpade jag. Jag är singel idag efter relationen med min f.d. kille. Men jag hannar gärna i fängelse med män och har gärna sex med dem-det är ju rena himmelriket för mig!
    Dr Phil här igen.

Men eftersom det var en man som bedrog dig så borde du rimligen hata män också?

Eller bedrog han dig kanske med en kvinna, så det är därför du hatar alla kvinnor nu?
    Det kanske är därför du hatar kvinnor, för att de konkurrerar om alla män som du vill ha?

Eller så är du ett sinnessjukt troll.. som kommer att hamna i fängelse, vilket du uppenbarligen längtar efter.
Svar på tråden Jag slog ner honom, är det JAG som är störd?