Inlägg från: Armageddon |Visa alla inlägg
  • Armageddon

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Hawtan skrev 2014-12-06 21:19:01 följande:

Ser bättre ut än genomsnittet, humor, vältalig, normal kroppsform, välutbildad, gillar att sätta igång fester, ej blyg,, ej självisk, lagar gärna mat, städar, händig, 46 år och har haft 8 förhållanden och endast EN av dessa kvinnor ville ha sex med mig EN gång....går inte att få mig att tro att kvinnor gillar sex...

Så 7 av kvinnorna hade du aldrig sex med överhuvudtaget?

Är du säker på att ni ens hade ett förhållande?

Till ditt påstående, så har jag läst om kvinnor som resonerar så, att när barnen är födda finns det liksom inget syfte med sex längre. Men att de skulle vara allmänt gällande är ju bara trams. Finns lika många män som tappar sexlusten när de blir äldre.

Jag är 38, förhållande sen 16 år och har 3 barn, jag och frugan har sex 1-2 ggr i veckan, och sexlivet blir bara bättre med åren.
  • Armageddon
    Hawtan skrev 2015-01-03 22:33:49 följande:

Det är klart att jag går i terapi!

Har gjort det i 20 år!

Men, hör och häpna, kvinnor vill inte ha sex trots detta!

Ser inte ut som detta är lösning på skillnaden mellan män och kvinnor.

Det bästa man kan göra är att spela med de kort man har, bra eller dåliga.

Om man som man inte kan ge kvinnan en bra anleding till att ha sex, så blir det inget sex.

Sex i sig är aldrig en anledning för en kvinna att ha sex, måste alltid blanda in något som kvinnor vill ha. Kärlek, ett förhållande, pengar, trygghet, barn eller någon annan fördel!

Klart det finns kvinnor som vill ha sex enbart för sexets skull, känner flera stycken!
  • Armageddon
    Anonym (kvinna 2) skrev 2015-08-25 11:11:35 följande:

Så klockren! 

Man är alltid två i ett förhållande

Precis, då kanske kvinnan ska dra sitt strå till stacken och förvänta sig att mannen ska göra allt för att kvinnan ska tända till...
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!