Inlägg från: Anonym (..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (..)

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag har tidigare inte varit så taggad på att att ha mycket sex men det berodde till stor del att killarna sket fullständigt i om jag tyckte om det eller inte. Jag gjorde allt jag kunde för att de skulle ha det skönt men fick inget tillbaka. Min nuvarande pojkvän får mig att komma flera gånger varje gång vi har sex. Jag älskar det och försöker göra det skönt för honom också. Vi har ofta sex 1-3 gånger om dagen även efter att vi gått igenom en hel del jobbiga saker och vi har varit väldigt neråt. Båda tar initiativ så är ingen som vill mer än den andra.

• Anonym (..)
    Har gjort det skrev 2015-01-25 10:42:34 följande:

Kan du inte bara ge upp och inse att du har fel i sak? Det finns massor av kåta kvinnor som vill ha sex bara för sexets skull. Om inte du lyssnar på alla människor här borde väl din terapeut kunna berätta det för dig?

Sen kan jag förstå att det kanske inte är helt lätt för dig att få till det med tanke på dom problem du verkar ha men icke desto mindre, du har fel i sak!!

Håller med dig!

Jag och min man har sex 1-2 gånger om dagen :) älskar det! Han är en av de bästa jag någonsin legat med.
  • Anonym (..)
    Hawtan skrev 2015-02-15 21:27:36 följande:

Tack alla, och jag menar ALLA, som bekräftat mitt budskap! Alla kommentarer här bevisar att jag har rätt! Män som menar att dom minsann haft flikvänner som haft sex med dem. Kvinnor som påstår att om bara mannen gör rätt så gillar de sex. OK! Det är ju just det jag säger, kvinnor vill ha något mer hela tiden! "Gör så, då gillar jag sex." "Gör inte så, då får du inte sex.". Alla dessa ultimatum och krav som ska uppfyllas innan sex. Men aldrig sex för sexets skull!

Alltid något annat som måste stämma!

Men det är ju det jag sagt hela tiden! Kvinnor gillar inte sex, dom gillar sex som ett verktyg till "det där andra" som är så attraktivt!

Eller så är du en självisk jävel dom bara tycker att du ska ha det skönt och inte dem. Så de helt enkelt inte vill ha det med dig!
  • Anonym (..)
    Anonym (78) skrev 2015-03-22 09:31:45 följande:

De flesta människor gillar sex förutom de som är asexuella. Att du inte lyckas träffa någon som vill ha sex med dig beror inte på bristande intresse för sex utan bristande intresse för att ha sex med just dig.

Så sant!
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!