• Knall

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Rätt! Jag ÄLSKAR sex! Och många, många, många, många, många, många kvinnor med mig...

Sa jag att vi är många? Som. Älskar. Sex! ?

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-03 00:49:12 följande:

Vi tjejer gillar sex lika mycket men vi måste ha känslor för någon för att vilja ha sex därför är det meningslöst med att möta någon bara för sex som i bögvärlden.

När man fått barn och blivit mer föräldrar än ett par, man är trött och ens man har fått kulmage och gör inte hälften av jobbet hemma etc, njae, då känner man sig inte så kär. Det är problemet exakt. Håller man liv i kärleken så håller man även liv i sexet. Vill din kvinna inte ha sex, få henne att bli mer kär i dig så löser det sig.

När du skriver "vi kvinnor" så menar du inom din egen vänskapskrets, va?

Jag kan mycket väl ha sex enbart för sexets skull UTAN några romantiska känslor.. (Attraktion är ju dock ganska nödvändigt för mig.. helst både psykiskt och fysiskt..)

Innan mitt nuvarande förhållande så hade jag både KK och tillfälliga, sexuella förbindelser..

Och jag är nog inte ensam som kvinna att ha haft/ att ha det..
  • Knall
    Hawtan skrev 2014-12-11 22:25:54 följande:

ok, får väl ändra fokus då....jag är väl en av de mest otursdrabbade männen i Sverige. En man som bara hittar kvinnor som ogillar sex! Gång på gång....år efter år... Inte bitter, bara förvånad! ???? Att man kan ha sån otur...

Yeah, right! kvinnor gillar sex! Det är väl bara så att de inte vill ha sex med mig. Man ska inte vara hel och ren, se bra ut eller ha humor, fel, fel, fel..... I mitt fall har tågen gått, men om jag bara får en man att inse att kvinnor inte vill ha sex på riktigt, så kanske jag räddar en man från att leta vidare. Gör något annat av livet istället! Res, se världen, klättra i berg, skaffa en hobby, men strunta i kvinnorna...waste of time! (och, nej jag är INTE bög!)

Det har inte med din attityd att göra?

Nej, du är inte bög.. bara sorglig...
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!