Inlägg från: Robert 832 |Visa alla inlägg
  • Robert 832

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Eller på nån kontaktsida där just kvinnor faktiskt uttryckligen skriver att de inte vill ha mer? De finns många flitiga kvinnor som är alldeles för upptagna med studier och jobb för att orka med att vårda ett förhållande på det men behovet av sex finns hos alla.

• Robert 832
    Knall skrev 2014-12-03 00:58:25 följande:
    När du skriver "vi kvinnor" så menar du inom din egen vänskapskrets, va?

Jag kan mycket väl ha sex enbart för sexets skull UTAN några romantiska känslor.. (Attraktion är ju dock ganska nödvändigt för mig.. helst både psykiskt och fysiskt..)

Innan mitt nuvarande förhållande så hade jag både KK och tillfälliga, sexuella förbindelser..

Och jag är nog inte ensam som kvinna att ha haft/ att ha det..
    Jag tror bara att förra skribenten uttryckte sig väldigt dåligt. Om kärleken sitter i det yttre på det sättet som hon skrev så låter det i mina öron som att hon egentligen beskriver attraktion. De två är inte nödvändigtvis samma sak.

I övrigt håller jag med dig. Vet alldeles för väl att det inte behöver finnas känslor för sex vare sig från kvinnor eller killar. För det mesta är det kul men det har sina risker.
  • Robert 832
    Hawtan skrev 2014-12-14 20:34:35 följande:

Några tusen år med världens älsta yrke...vaför kvinnor sålt sex till män? Därför kvinnor inte gillar sex och pengar kompenserar...

En kvinna frågar 100 män om sex och får hälften nej. En man frågar 100 kvinnor om sex och får nej av samtliga! Varför? Därför kvinnor inte gillar sex...

En man går på krogen för att hitta någon att ha sex med. Går sannolikt hem utan framgång. En kvinna (hypotetisk) gör samma sak, går sannolikt hem med någon...

Kvinnliga porrskådisar kan tjäna miljoner, manliga kan nätt och jämt leva på yrket...varför? Kvinnor gillar inte sex, men pengar är attraktivt!

...kan fortsätta hur länge som helst...

Kvinnor gillar inte sex! Kvinnor gillar förhållanden, pengar, barn och vissa män.

Sex är ett verktyg att vinna något eller allt av detta...

Problem? Sovjet och USA levde i balans hela kalla kriget tack vare terrorbalansen. Mannen och kvinnan har levt betydligt längre på samma typ av balans...

Nja... att kvinnor inte med en gång svarar ja beror inte på att de ogillar sex utan i lika hög grad för att de är mer utsatta för slampa-stämpeln som det normativa samhället gärna sätter på dom.
    Utöver det så är kvinnor mer eftertraktade, de kan mer enkelt få sex så varför skulle de svara ja för vilken random kille som helst som kommer och frågar?
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!