Inlägg från: Anonym (u now it) |Visa alla inlägg
  • Anonym (u now it)

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Anonym (Betraktaren) skrev 2014-12-07 01:19:02 följande:
    Det finns gott om bittra människor på den här sajten men det här var nog en av dom värre inläggen i den kategorin. En sak som jag har noterat i verkliga livet under många år är nämligen detta: dom killar/män som klagar på att kvinnnor inte gillar sex har SAMTLIGA varit slashasar som inte sköter om sin hygien, lufsar runt och ser allmänt djävliga ut. Alternativt är grymt självupptagna och dryga. Jag är själv man och jag vet att ska man få en kvinna att gilla sex så får man anstränga sig själv lite. Det duger inte att var självupptagen och grisig för självklart gillar inte kvinnorna att ha sex då.

Alltså, alla normal kvinnor gillar sex, massor av sex, men inte med vilka slashasar som helst utan med män som ser och uppskattar kvinnor.

Sist måste jag bara påpeka ett fel: det är inte sant att kvinnor tappar sexlusten när barnen är födda, snarare tvärtom. Dom mest sexuellt aktiva kvinnorna är dom som har fött barn och är lite äldre är min erfarenhet.
    Sant! De mammor som "vaknar" och ser sig som kvinna igen och således ger sig själva och sin sexualitet tid (prioriterar intimitet av annan sort än barnens), DE tillhör definitivt de mest sexuella.
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!