Inlägg från: Anonym (Japp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Japp)

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Anonym (Njutare) skrev 2014-12-15 09:57:00 följande:

De män som här hävdar att kvinnor inte gillar sex, ni borde snarare fundera på varför det för just er framstår som att kvinnor inte gillar sex. Fast å andra sidan talar väl de synpunkter ni framför om ganska tydligt varför ni aldrig får ligga och därmed tror att kvinnor inte gillar sex. Följdpåståendet blir såklart..."Män som tror att kvinnor inte gillar sex är inskränkta, korkade och oattraktiva, punkt!"

Ett av dom bästa inläggen i tråden, tycker jag.

Märkligt att vara 46 o haft sex en gång o inte verkar vilja reflektera över varför. Skulle psykolog vara så fel för att ta reda på det? Vad är det med mitt beteende som gör att det blivit så här? Nej istället är det bäst att slå fast att kvinnor inte gillar sex.

TS det hade varit intressant att se dig i samspel med kvinnor. Vad du gör, säger, hur du rör dig, snappar signaler. Om du är arrogant, lyhörd, öppen, inkännande, självupptagen etc etc.

Övertygad om att det är där nånstans det brister.
  • Anonym (Japp)
    Hawtan skrev 2014-12-28 08:20:48 följande:

Vilket skulle bevisas!

Som sagt, om du vill ha till en riktig förändring hos dig själv så gå till en psykolog eller nåt. Ingen som helst mening med att sitta o generalisera om kvinnor när det är hos dig det ligger.

Böna o be om sex? Låter som du är kvar i tonårsstadiet eller nåt ditåt. Bara det att du inte bemöter inlägg som antyder att det handlar om dig säger ju något. Eller, starta en ny tråd om hur omöjliga kvinnor är (medan du gör allt rätt?).
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Betraktaren) skrev 2014-12-28 23:20:17 följande:
    Okej, vi tar det igen: dom allra flesta kvinnor gillar sex men dom gillar uppenbarligen inte att ha det med dig. Du borde gå i terapi så att du reder ut vad som fel i ditt liv.
    TS har ingen lust med det, det är lättare att nöja sig med att det är fel på alla kärringar!

Självinsikt är ett väldigt svårt kapitel för en del. Uppenbarligen.
  • Anonym (Japp)

Undrar om inte TS kan ha asperger, med tanke på en del saker. Fundersam. Du borde kolla upp det TS!

• Anonym (Japp)

Blir lite fundersam när jag kollar igenom dina inlägg igen, TS. Det stod att du gärna sätter igång fester, jag minns en kvinna jag kände som också gärna o ofta drog igång fester o sånt, var framåt, initiativrik, rest mycket, oblyg, såg trevlig ut etc.......MEN hon var en sån människa som bara pratade på om sitt, inte lyssnade o kände in och var ganska påträngande.

I tfn kunde hon prata på i timmar om sitt o märkte inte signalerna på att man ville avsluta samtalet, man var ibland tvungen att sluta på ett bryskt sätt nästan. Ville jag umgås med henne? Nej. Jag drog mig undan.

Därför undrar jag vad du egentligen pratat om under dina 20 år i terapi. O det här du skrev tidigare om att du bönade o bad en kvinna om sex stödjer lite det jag tror, att du är som hon jag nämnde ovan. Om jag vore du skulle jag fundera lite på detta.

Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!