Kvinnor gillar inte sex, punkt!
Lustigt att de män här i tråden som skriver att kvinnor inte gillar sex är precis den typen av män som jag som kvinna absolut inte vill ha sex med...
Innan jag träffade min sambo så var jag nog som ts beskriver, men inte det för att fånga en man, men jag gillade inte att ha sex alls, än mindre med min fd.
Han kunde varit den som skrivit detta (för han sa exakt det till mig också).
Men min nuvarande sambo har fått mig att gilla att ha sex med honom, ändå är jag en person som tillhör de som inte behöver sex.
Men det är massor av saker som man inte behöver, men ändå kan gilla (i lagom mängder)
Så svaret är enkelt, jag behöver inte sex, men gillar att ha det med min sambo.
Hade en random kille kommit och frågat mig under min singeltid om jag ville ha sex med honom, så hade jag sagt nej.
Jag behöver inte sex för att få ett bra liv, jag tjänar mer än min sambo och hade innan jag träffat honom bott själv i nästan 15 år (och även sagt nej till att bli sambo innan)
Problemet är väl för mänga män är att de blir rätt frusterade när de märker att många kvinnor inte behöver dom, varken för att ha sex (många kvinnor avstår hellre från att ha sex än att ha sex med vem som helst bara för att) eller för att försörja sig själva.