Inlägg från: Mrs Okänd |Visa alla inlägg
  • Mrs Okänd

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Det är män som TROR att de gillar sex, men när det väl kommer till kritan så ligger de i lä....Tyst

• Mrs Okänd
    NattaLind skrev 2014-12-09 08:26:35 följande:
    Haha. Jaha, okej. Då missade jag visst något. I mitt förhållande är det jag som sitter på pengarna. Aldrig varit utomlands. Mat? Står sambon för. Sy har jag aldrig gjort. Kollar knappt på tv. Ytterst sällan jag pratar med mina vänner över telefon. 

Glömde jag bort att vara kvinna? Eeeeeeeller är det kanske så att folk pratar för mycket om deras egna erfarenheter och glömmer bort att andras kan se allt annorlunda ut......

Ja...det verkar som det finns många kvinnor som prioriterar det mesta utom sex...men varför väljer männen dessa då? Det kanske är så att det känns tryggare att ha en kvinna som sitter hemma och syr och ser på TV? Vet inte hur många ggr jag läst om män som är missnöjda med sin frus intressen.

Tur man gillar både matlagning och sex....Skrattande
  • Mrs Okänd
    Robert 832 skrev 2014-12-14 20:38:32 följande:
    Nja... att kvinnor inte med en gång svarar ja beror inte på att de ogillar sex utan i lika hög grad för att de är mer utsatta för slampa-stämpeln som det normativa samhället gärna sätter på dom.
    Utöver det så är kvinnor mer eftertraktade, de kan mer enkelt få sex så varför skulle de svara ja för vilken random kille som helst som kommer och frågar?
    Håller med, jag tror att många kvinnor inte tycker det är så attraktivt med dessa män som kan tänka sig att ligga med "vem som helst". Typ de som sitter där i baren och stirrar på alla kvinnor som är i närheten.
  • Mrs Okänd
    Anonym (^.^) skrev 2014-12-16 13:36:53 följande:
    Jag älskar sex, men hellre inget sex än dåligt sex..

Många män som jag har varit med är mest intresserad av att "köra den in och ut till dom kommer, sedan är det klart-sex" och det är så sjukt tråkigt i längden. Inget utrymme för experimenterande, beröring eller för mig att få/ge mig själv orgasm. Då lägger jag mig hellre själv i sängen med min vibrator. 

Nu har jag turen att ha en man som är totalt tvärt om och självklart har vi en himla massa sex, trots att vi varit tillsammans väldigt länge. Jag förstår dock inte det där med ställen att mötas för sex..vi behöver inte möta andra, vi klarar oss alldeles utmärkt med bara varandra.

Så om du är tillsammans med en partner som inte gillar sex så är det troligaste helt enkelt så att det sex som erbjuds är för dåligt (alt att partnern inte hjälper till hemma eller gör något annat avtändande som fått den andre att tröttna och tappa lusten) Har man haft en sexlust i början så är man inte asexuell eller ogillar sex, något har helt enkelt hänt efter vägen.
    Kan ju vara så att många män kör sånt sex de gillar och överskattar sin förmåga? Och kvinnor som inte har så mycket lust bryr sig kanske inte då. Men det är nog mer vanligt att kvinnor kan välja onani före sex än det är män som gör det. Speciellt om man har en man som alltid vill ha sex och man kan välja själv när man ska ha sex. Eller så har jag helt fel?
  • Mrs Okänd
    Anders 386 skrev 2014-12-16 14:35:08 följande:
    Ja, det är det bästa, men det fungerar uppenbarligen inte speciellt bra. Därav mitt lite udda förslag. Men jag tror att det finns ett visst motstånd från många kvinnor att berätta hur dom vill bli knullade, det är av hävd mannens jävla skyldighet att känna till. Det är mannens uppgift att tillfredsställa både sig själv och sin partner. (Men det finns många undantag). 

Jo....det kan ju vara så att kvinnor vill olika olika ggr. Det har min man svårt att fatta i alla fall. Säger jag att nåt var riktigt bra eller häftigt så vill han köra det varje gång sen...för han är en sån som vill göra mig nöjd och då måste jag ju säga till och förklara. Sen glömmer han bort det jag gillade...nä...män kan också vara knepiga...=)

Jag skulle kunna lära upp lite yngre män....Skål frågan är om det inte blir lite frustrerande...haha...
  • Mrs Okänd
    Anonym (^.^) skrev 2014-12-16 14:40:24 följande:

Ja, absolut. Blev ju väldigt generaliserat här..lite dumt när jag själv gillar sådant som inte direkt är mainstream..Det jag egentligen menade med den meningenvar att det inte går ihop helt med vad vi behöver för att kunna komma, sedan att alla inte nödvändigtvis är ute efter det varje gång är ju helt sant. Folk borde helt enkelt bli bättre på att kommunicera, då skulle nog alla få mer (och bättre) sex oavsett vad man gillar. :)

Ja, det är ju samma sak som att man kan tro att män gillar snabbisar fast att de ofta uppskattar längre sex. Det bästa är ju om man är öppen med sånt här.
  • Mrs Okänd
    Hawtan skrev 2014-12-16 15:37:16 följande:
    Jag var inte deppig när jag startade tråden, men frågan är om jag inte blivit det nu...
    Alla här verkar tala om sex som om det vore det mest naturliga i världen. Det är ju sanslöst!
    Var är alla ni extremt ovanliga kvinnor som verkar vilja ha sex trots allt? Har ni suttit hemma hela era liv och så, hoppsan, där ringde en man på dörren. Bra, problemet löst.
    Ni har beviseligen inte varit på samma ställe som jag.
    Nej, sluta låtsas att jag är undantaget som bekräftar regeln. Vad är oddsen att en man ska träffa sju kvinnor utan att en enda vill ha sex med honom. ( den åttonde ville en gång) Jag har svaret, oändliga odds. För det är sant! Jag bönade och bad, jag gjorde allt, men, nej inte intresserad av sex blev svaret.
    Kalla mig troll, ful, trist, kroppsspråksdöd eller rent oattraktiv. Men faktum kvarstår, alla kvinnor jag "varit tillsammans med" har gillat mitt utseende och personlighet. Dom har bara inte gillat sex!

Jag vet inte vart kvinnorna finns...dessutom kan ju lusten ändras. Jag har mer lust nu är förr...den fanns förr med men då hade jag inte samma glädje av sexet. Men det syns ju inte utanpå vem som har mycket sexlust eller inte. Det finns ju många dejtingsidor där man kan ta reda på om folk är intresserade av sex eller inte.
  • Mrs Okänd
    Anonym (En) skrev 2014-12-16 17:41:48 följande:
    Sex är naturligt! Och kvinnor som gillar sex finns överallt. MEN det du inte tycks förstå är att bara för att jag gillar sex betyder det inte att jag vill ha sex med alla killar i världen. Att dom tjejerna inte ville ha sex med dig betyder inte att de inte gillar sex, det betyder bara att de inte ville ha sex med dig.

Men för den sakens skull behöver det ju inte vara fel på mannen utan att kvinnan bara tröttnat.
  • Mrs Okänd
    Hawtan skrev 2015-04-13 21:32:28 följande:
    Gå ut på stan och fråga valfri man om han har för mycket eller för lite sex. Gissa svaret.
    Ställ samma fråga till valfri kvinna. Gissa svaret.
    Fråga hundra män om de föredrar en ung eller äldre kvinna i sängen, Gissa svaret.
    Ställ samma fråga till hundra kvinnor om män. Gissa svaret.
    Ställ en man i baren klockan 04: 00 på en nattklubb. Kolla om han står kvar ensam vid stägning kl 05:00. Gissa svaret.
    Gör samma sak med en kvinna. Gissa svaret.
    Jag har som tidigare nämts varit tillsammans med 7 flickvänner i mitt liiv. Om jag frågade efter sex i genomsnitt en gång i veckan, lågt räknat och sannolikt inte extremt, Och jag i genomsnitt var tillsamman med var och en i ett år, lågt räknat. Så har jag velat ha sex 7*7*52=2548ggr och fått ja en (1) gång.
    Fråga mig om jag tror att kvinnor gillar sex. Gissa svaret.

Detta säger ju mer om hur män verkar vara än hur kvinnor är. Jag tror också att många män inte är tillräckligt bra i sängen för att det ska vara värt att ha sex med dem. Och att män inte har så höga krav på sex gör också att det inte utvecklas.
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!