Kvinnor gillar inte sex, punkt!
Min erfarenhet är att kvinnor generellt inte har samma "driv" och intresse för sex som killar. Därmot verkar den skillnad en på individnivå vara större mellan tjejerna.
Vissa gillar sex mycket..
Min erfarenhet är att kvinnor generellt inte har samma "driv" och intresse för sex som killar. Därmot verkar den skillnad en på individnivå vara större mellan tjejerna.
Vissa gillar sex mycket..
Du lägger hela skulden på kvinnorna vilket jag tror är fel. Många, många män som jag känner tar sina kvinnor för givna och går upp i vikt och sköter inte om sig själva en bit in i ett förhållande. Det tror jag är en stor förklaring till kvinnors "minskade lust". Många svenska män ser helt enkelt för djävliga ut.
Nej det är nog vad kvinnor lätt tror. Kanske för att de utgår ifrån sig själva, och tror att lust måste hänga samman med att vara fysiskt attraherade av en specifik person. Men killar är bara allmänt allroundkåta ändå. Det kommer inifrån hos män.
Män är otrogna när de inte får tillräckligt med sex eftersom de då drar slutsatsen att de inte är älskade längre..