Inlägg från: MognadenKommerFörst |Visa alla inlägg
  • MognadenKommerFörst

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

[quote=75154876][quote-nick]Hawtan skrev 2015-04-13 21:32:28 följande:[/quot]Gå ut på stan och fråga valfri man om han har för mycket eller för lite sex. Gissa svaret.

Ställ samma fråga till valfri kvinna. Gissa svaret.

Fråga hundra män om de föredrar en ung eller äldre kvinna i sängen, Gissa svaret.

Ställ samma fråga till hundra kvinnor om män. Gissa svaret.

Ställ en man i baren klockan 04: 00 på en nattklubb. Kolla om han står kvar ensam vid stägning kl 05:00. Gissa svaret.

Gör samma sak med en kvinna. Gissa svaret.

Jag har som tidigare nämts varit tillsammans med 7 flickvänner i mitt liiv. Om jag frågade efter sex i genomsnitt en gång i veckan, lågt räknat och sannolikt inte extremt, Och jag i genomsnitt var tillsamman med var och en i ett år, lågt räknat. Så har jag velat ha sex 7*7*52=2548ggr och fått ja en (1) gång.

Fråga mig om jag tror att kvinnor gillar sex. Gissa svaret.[/quote]

Snacka om att du drar alla tjejer över en kant och männen över den andra kanten for that matter.

Jag är en man som inte har någon sexliv alls för att jag vill lära känna en kvinna som är värd att kämpa för.

Det finns en kvinna som gillar mig och som vill ha sex med mig, men jag vill inte ha sex med henne för att jag är ute efter kärleken och att du tror på dina egna trångsynta tankar så kommer du aldrig att förstå dig på hur verkligheten verkligen ser ut. Du är så himla trångsynt att du har hamnat och låst in dig själv i en liten bur.

Jag skulle aldrig "gissa svaren" för att alla vi människor är individuella med olika personligheter.

Så försök att känna hundra personer innan du skriver något så absurt och bisarr.

Jag tycker synd om dig att du levwr i en isolerad bur.

Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!