Hawtan skrev 2015-04-10 22:08:25 följande:
oj. glömde att man inte ska argumentera med ett dumhuvud, folk märker kanske inte skillnaden...
Kommentarena till min tråd handlar hela tiden om att jag har fel. Men ingen har lyckats förklara varför det är män, inte kvinnor, som köper sex och kvinnor som säljer. Eller varför ingen kvinna som blir erbjuden sex på gatan nappar och fler än hälften av männen tackar ja.
Eller varför det inte finns motsvarigheter till crousing hos hetrosexuella, eller varför en man som jag existerar överhuvudtaget. Allt det där kan omöjligen bero på min fruktansvärda personlighet. Jag tror att svaret är enkelt, kvinnor gillar inte sex! Punkt!
Okej jag ska göra ett försök till. Kommentar till stycke 2 har andra svarat på bättre än jag så det bryr jag mig inte om. Stycke 3 däremot tänkte jag kommentera. Jag vet inte varför du eller nån annan existerar. Dock vet jag med 100% säkerhet att du har fel. Du har så del man överhuvudtaget kan ha. Du har så mycket fel så jag fattar inte hur man kan ha så mycket fel och inte inse det själv.
Jag tyckte jag såg en lite indikation på självinsikt i ett tidigare inlägg men nu är du inne på förnekelse och verklighetsfrånvänt svammel igen.
Några frågor:
1) Tror du verkligen, på fullt allvar, att alla kvinnor som skriver här att dom njuter av sex ljuger? Om du tror det, varför då och vad skulle dom tjäna på det?
2) Jag och många andra män kan vittna om att vi träffa och har varit tillsammans med massor av kvinnor som gillar sex. Ljuger vi också om det? Eller kvinnorna och i så fall varför då?
3) Ja det är dig det är fel på. Jag tror inte du har en fruktansvärd personlighet men nåt gör du fel. Den ena dom kan ändra på vad det nu är är du själv. Det är inte lätt men självinsikten måste komma från dig istället för patetiska anklagelser mot kvinnor som du VET är fel och lätt kan motbevisas.
Lycka till!