Inlägg från: Anonym (Fröj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fröj)

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

asdqwe skrev 2015-04-10 23:07:02 följande:

En tredjedel gillar sex och njuter av det på samma sätt dom män, en tredjedel tycker om sex lite grann men får inte orgasm. Den sista tredjedelen har inget utbyte alls av sex (frigida) utan ser det bara som ett nödvändigt ont för att bli gravid eller för att behålla en man i en relation.

Om det är precis 1/3, 1/3, 1/3 är oklart, men annars har du så förbaskat rätt! 

1/5, 2/5, 2/5 skulle jag tro är rimligare.

• Anonym (Fröj)

Hawtan, det är klart ingen kan veta hur du är i sängen (varken du eller någon annan) om du aldrig fått komma till och prova ut det och fått feedback. Fundera på vad du kan erbjuda i gengäld - There is no such thing as a free lunch är en realitet som män med få undantag måste underkasta sig om de vill komma nära.

• Anonym (Fröj)
    Har gjort det skrev 2015-08-28 13:54:21 följande:

Jag har försökt att förklara det tidigare men gör ett nytt försök: kvinnor har extremt mycket enklare att få sex på annat håll så behovet av kontaktannonser är såklart mycket mindre. Det är klart som korvspad att du inte känner nån kille som fått den frågan. Kvinnor är smartare än dräggiga killar som håller på så. Däremot, jag har varit på krogen vid stängningsdags ett antal ggr, jag lovar, där finns det många kåta kvinnor. Dom uppför sig inte lika töntigt som vissa killar gör (vill du knulla höhö) men det är helt uppenbart vad det är frågan om. Nåt mer du inte förstår?

Du menar alltså att kvinnor måste dricka sig berusade för en önskan att ha sex med män ska kunna uppstå? 

• Anonym (Fröj)
    sextiotalist skrev 2015-08-28 15:31:55 följande:
    Haha, titta på min liknelse med kaffe.
    Nej, kvinnor behöver inte alls vara berusade, hon jämförde bara två liknande situationer, att man hittar kvinnor som gärna vill ha sex (och de behöver inte alls vara berusade) på krogen framåt småtimmarna.

För övrigt så är jag ganska säker på att dessa män som hävdar att de inte kan få tjejer, har nog ett och annat järn innanför västen innan de väser fram i mungipan "vill du knulla", för jag tvivlar att en vettig nykter man gör det, om inte annat så undrar säkert kvinnan som får en sådan fråga, vad mannen ifråga han intagit innan
    Nja, män som inte kan få tjejer är ofta de som är nyktra, aldrig dricker alkohol, aldrig går på krogen och som känner sig obekväma med att vistas i dessa miljöer, vid dessa tider på dygnet. De snälla skötsamma killarna som ingen vill ha. 
  • Anonym (Fröj)
    Anonym (Sex) skrev 2015-08-28 17:01:02 följande:

Hur menar du då de ska träffa tjejer tjejer , tror de att det kommer Damer och ringer på för att fråga om de ska knulla?

En berättigad och svår fråga. Har du själv några förslag på var och hur nyktra killar kan träffa tjejer och vinna deras intresse? Eller måste de lära sig supa sig fulla för att kvinnor ska bli intresserade?
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!