Hawtan skrev 2015-10-24 17:24:18 följande:
Fortfarande ingen som motbevisat mitt ursprungliga inlägg! Ingen som kan förklara varför det är män som köper sex och inte kvinnor! Om nu kvinnor gillar sex som nu så många här menar, varför finns inte samma motsvarande "crousing" i hetrovärlden? Ingen har givit något svar här! Varför varför är kvinnor en extrem minoritet på datingsiter som fkuserar på sexuella kontakter? Varför är det män som producerar och mestadels konsumerar porr? Varför läser man i tidningen om kvinnan som under en period hade mycket sex och nu äntligen slutat för det var ju så fel? Varföt finns det alls exempel på män som gått igenom 7 förhållanden med kvinnor där samtligs uttryckligen sagt att de inte gillar sex? Varför? Inga svar här ..mer än några simpla "jag gillar visst sex med min man" eller "jag har träffat många kvinnor som bara vill ha sex" Tröttsamt varför inte bara förlika sig med att kvinnor inte gillar sex? Vad gör väl det?! Kvinnor är ju handlingsförlamade när det gäller det mesta i samhället fram till den punkt hon kan skylla på den onda sexfixerad mannen...
Eftersom ditt ursprungsinlägg är baserat på anekdotisk bevisföring, så blir det lite snett när du inte accepterar andras anekdotiska bevisföring som bevis. Har du tänkt på att din erfarenhet av kvinnor, relationer och sex bygger på hurdan du själv är? En del är helt enkelt inte skapta för att få till det, och du verkar endast acceptera bevis som går ut på att en kvinna ger dig lite kravlösa mercy fucks.
Om någon sju gånger i rad råkar ut för kvinnor som inte gillar sex, så bör personen fundera på vad han gör för fel. Den minsta gemensamma nämnaren för dessa sju kvinnor är, förutom att de inte gillar sex, han själv.