Inlägg från: Anonym (:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:))

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Att dom inte gillar är väl att ta i, men visst ligger det något i det. Jag är bi och ligger både med killar och tjejer och det är betydligt enklare att ragga upp en kille. Vill jag ligga med en kille behöver jag bara logga in på någon sida eller chatt, med lite tur kan jag ha hittat någon och planerat en dejt nu direkt inom 20 min. Det har ALDRIG hänt med en kvinna.

Anonym (Betraktaren) skrev 2015-10-24 18:43:30 följande:
    Du har säkert rätt i detta men det handlar återigen om normer. Kvinnor har blivit uppfostrade att vara "fina". Gilla sex och ligga är man hora eller slyna och det vill ingen va. Killar tillåts leva ut sin sexualitet på ett annat sätt. Det anses självklart att killar är kåta. Kåta tjejer är konstigt.
    Nej jag tror inte det, tror mer att det är biologiskt. Män har en annan sorts drift helt enkelt och har inte samma syn på sex.
    Anonym (Betraktaren) skrev 2015-10-24 18:54:55 följande:
    Nej du har fel. Det handlar bara om inlärt socialt beteende.
    Okej men nej jag tror inte riktigt på sånt där om sociala strukturer. Är ingen vänstermänniska direkt :P
    Anonym (Betraktaren) skrev 2015-10-24 19:02:28 följande:

Inte jag heller man det är ju helt uppenbart att samhället formar folk med olika värderingar. Eller tro du inte på det heller? Varje människa är en ö?`

Jag tror på individens frihet och den fria viljan, vi är inte dumma våp utan egen vilja :)
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!