Kvinnor gillar inte sex, punkt!
TS överdriver men har rätt i storavdrag. Kvinnor gillar inte sex lika mycket som män.
TS överdriver men har rätt i storavdrag. Kvinnor gillar inte sex lika mycket som män.
Det gör dom visst. Det är bara det att det är mycket mer socialt accepterat att vara kåt som fan om man är man.
Vilken forskning?
Haha så brukar det låta när folk som inte har nån som helst koll vräker ur sig dumheter. Snarare du som levt i en garderob hela livet.Be folk kolla upp sina egna dumheter är ett klassisk grepp från folk som har nollkoll.
Och du, ett tips, snacka inte om forskning och fakta om du inte kan backa upp dom på nåt sätt. Du gör bara bort dig.
Många tjejer tycker att hela miljön på diverse sexklubbar är jävligt sunkig. Vi vill inte se snuskiga gubbar med hängiga pungar. Vi vill ha heta killar och de håller sällan på med sådant. Hur vet jag det? Det gör jag inte, men det är så jag föreställer mig det hela och det har jag antagligen gemensamt med många andra kvinnor.
Det finns efterfrågan på heta killar. I massor. Problemet är fortfarande, fastän det har blivit bättre, att vara kåt och gilla sex är tabubelagt för många kvinnor och män. Många kvinnor riskerar fortfarande att bli kallade för horor, slynor osv och i värsta fall bli våldtagna eller misshandlade om dom lever ut sin sexualitet. Det är fullständigt självklart och uppenbart att kvinnor under sådana omständigheter håller på sig och inte är lika utåtriktade med sin sexualitet som män. Dessutom är situationen för kvinnor mycket, mycket värre i andra länder.
Det är problemet och verkligheten och inte nåt svammel om att kvinnor skulle vara mindre sexintresserade än män. Det är du som blundar för det uppenbara.
Så du tycker att ett enormt tryck på hur man ska vara och inte vara är helt oväsentlig? Värderingar som kraftigt missgynnar kvinnor kan man bara bortse ifrån?
.
Det har jag sagt flera gånger men okej jag tar det igen: kvinnor som gillar sex på samma sätt som män (vilket jag övertygad om att alla kvinnor gör) blir betraktade som horor, slynor osv. Kvinnor som går med en snubbe hem från krogen riskerar en icke försumbar risk att råka ut för en dåre. Osv osv
Jag känner tex en kvinna, vi kan kalla henne Åsa, som gillar sex på samma som män gör, dvs hon knullar mycket med olika män och är öppen med det. Hon blir extremt hårt trakasserad av både män och kvinnor. För ett tag sen blev hon tom mordhotad en kille. Nu är hon stark och står på sig men vad tror du händer med svagare kvinnor? Naturligtvis att dom håller på sig och inte lever ut sin sexualitet.
Det borde var helt uppenbart för alla att det är det som är problemet.
Du har helt enkelt fel. Sex på kvinnors villkor och den typ av sex som kvinnor gillar så är det ingen som helst skillnad. Tyvärr har kvinnors sexualitet i alla tider hämmats av dåliga värderingar.
Den sista meningen är så dum så det tänker jag inte ens kommentera bara säga haha. Djuriska lustar....Suck....
Dysfunktionellt enligt vem?
Jepp bra sagt. Det är inte automatiskt dysfunktionellt att vilja ha mycket sex. Det är det bara moralister som tycker.
Den forskning jag har läst säger att det är du som har fel.
Du har inte förstått någon forskning. Du är irrationell och känslostyrd.
Den stora majoriteten kan hantera sina drifter alldeles utmärkt. Det kan röra mat, sex, spel, alkohol osv. Man gör det med måtta, helt enkelt, oavsett om det är att äta god mat eller tillfredsställa sina sexuella behov utan en etablerad relation.
Varför då? Vad är det som gör det dysfunktionellt när man har sex med flera olika? Det borde ju öka chansen att reproducera vilket är den biologiska poängen med sex?
Intressant. Så om en kvinna har en sexdrift som skiljer sig från din så är det ingen sexdrift? Det låter lite.. inskränkt och känslostyrt. Är du säker på att du är man?
Det räcker att titta på människans beteende för att inse att du har fel. Den stora majoriteten av befolkningen har ett synnerligen normalt förhållningssätt till spel, droger och sex.
Nu är du sådär känslostyrd igen. Jag tycker att du borde hantera dina misslyckanden mer rationellt. Att kvinnor föredrar att ha sex med män som de har någon form av känslomässig kontakt med betyder inte att kvinnors sexdrift är lägre än mäns. De är bara bättre på att hantera sina djuriska drifter än män.
Sluta vara så känslostyrd. Otrohet betyder inte att man är sexuellt hämmad, det betyder bara att man bejakar en naturlig biologisk drift.
Det är bara irrationella och känslostyrda män som du som är misogyna. Rationella och tänkande män är det inte, och de tolkar definitivt inte dagens värld med glasögon från år 1910.