Kvinnor gillar inte sex, punkt!
Fortfarande ingen som motbevisat mitt ursprungliga inlägg! Ingen som kan förklara varför det är män som köper sex och inte kvinnor! Om nu kvinnor gillar sex som nu så många här menar, varför finns inte samma motsvarande "crousing" i hetrovärlden? Ingen har givit något svar här! Varför varför är kvinnor en extrem minoritet på datingsiter som fkuserar på sexuella kontakter? Varför är det män som producerar och mestadels konsumerar porr? Varför läser man i tidningen om kvinnan som under en period hade mycket sex och nu äntligen slutat för det var ju så fel? Varföt finns det alls exempel på män som gått igenom 7 förhållanden med kvinnor där samtligs uttryckligen sagt att de inte gillar sex? Varför? Inga svar här ..mer än några simpla "jag gillar visst sex med min man" eller "jag har träffat många kvinnor som bara vill ha sex" Tröttsamt varför inte bara förlika sig med att kvinnor inte gillar sex? Vad gör väl det?! Kvinnor är ju handlingsförlamade när det gäller det mesta i samhället fram till den punkt hon kan skylla på den onda sexfixerad mannen...
Men pga att det gissningsvis är 50% av männen i Sverige som skulle kunna tänka sig att ha sex med vem som helst som visar det minsta intresset för dem så innebär det att efterfrågan på kvinnor är hög. Ekonomins ABC säger att när efterfrågan är högre än tillgången så uppstår det en marknad. Marknaden kan då ta betalt för sina tjänster och därför är det männen som i den absoluta majoriteten är det könet som betalar för sex.
De ovan nämnda 50% av män för med sig att kvinnor inte behöver kämpa lika hårt för att få sex, medans både de 50% av män som skulle kunna sätta på vem som helst som visar minsta intresse plus en del av de andra 50% får kämpa mer än majoriteten av kvinnorna. Därför finns det mer män än kvinnor på datingsiter.
Kvinnor älskar sex lika mycket som män, eller lika lite som män. Så är det bara. Punkt.