Kvinnor gillar inte sex, punkt!
Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!
Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!
Finns massor med sådana ställen för heterosexuella ju! hahaha bara för att du inte känner till dem så betyder de inte att de inte existerar. Här i Göteborg har du tex Wandas, Sesam (om du håller på med BDSM), och den där i Mölndal som jag alltid glömmer vad den heter....
Sen så är det långt ifrån alla kvinnor som tappar lusten... jag tex har mycket högre sexlust än min karl.... Frustrerande... jag skulle lätt kunna ha sex flera gånger om dagen... men han är nöjd med någon gång i månaden.....