Kvinnor gillar inte sex, punkt!
Lägg ägg din dammiga gubbe. Du vet ingenting om vad kvinnor gillar. Bara för att ingen vill ligga med dig betyder det inte att kvinnor inte gillar sex.
Lägg ägg din dammiga gubbe. Du vet ingenting om vad kvinnor gillar. Bara för att ingen vill ligga med dig betyder det inte att kvinnor inte gillar sex.
Kvinnor jag dejtar och har dejtat älskar sex, De vill snabbt avsluta den mer lösa dejtperioden och fördjupa relationen. När de träffat en man de tycker om så vill de ha en relation, "få ordning på grejerna", är min upplevelse. I den trygga miljön är en en kvinnas hunger efter sex omöjlig att få stopp på. Helt omättliga.
En kvinna som blir bekräftad, får känna sig speciell och vacker, får många och olika typer av sex. olika typer av orgasmer, som öppnat upp och blivit kvitt skuld, skam och blockeringar, alltså en fri kvinna i ett tryggt förhållande, blir du aldrig av med..
Jag tycker faktiskt att mannen har ett stort ansvar vad gäller att få kvinnan sexuellt tillfredsställd. Vi män måste lära oss mer om hur kvinnor fungerar, vad de vill ha av en man. Vi män blir lyckligare om vi kan göra våra kvinnor lyckliga.
Vi måste fatta det.
Och ja, kvinnor vill ha barn och en man som tar ansvar för försörjning. Så är det.
Det finns många kvinnor som inte gillar sex, betydligt fler än vad det finns killar som inte gillar sex.
Jag är kvinna och gillar inte sex, har aldrig förstått det där med att sex ska vara skönt? För min del känns sex knappt någonting. Detsamma gäller många av mina väninnor. Mycket sex av det jag har är tyvärr endast ställa-upp sex. Jag fejkstönar osv... Min sambo blir ledsen om inte jag också njuter
Som man är det svårt att förstå varför en del män så gärna vill att kvinnor ska ha lägre eller ingen sexdrift alls. Vad driver en då om man ändå vill ha sex, kan man inte tända på annat än ovilliga kvinnor, är det makten att utnyttja kvinnor för man vet att de inte njuter eller är det en rädsla för att kvinnan ska vara något mer än ett hål att tömma sig i? Rent av en människa. Som att libidot är så svagt att det inte fungerar alls om man inte får behandla kvinnan dåligt. Synd om de män ned så svag självkänsla men mest synd om de kvinnor som fastnar i deras klor.