Inlägg från: Anonym (strut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (strut)

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Lägg ägg din dammiga gubbe. Du vet ingenting om vad kvinnor gillar. Bara för att ingen vill ligga med dig betyder det inte att kvinnor inte gillar sex.

• Anonym (strut)
    Anonym (Star System) skrev 2015-11-26 09:28:42 följande:

Kvinnor jag dejtar och har dejtat älskar sex, De vill snabbt avsluta den mer lösa dejtperioden och fördjupa relationen. När de träffat en man de tycker om så vill de ha en relation, "få ordning på grejerna", är min upplevelse. I den trygga miljön är en en kvinnas hunger efter sex omöjlig att få stopp på. Helt omättliga.
    En kvinna som blir bekräftad, får känna sig speciell och vacker, får många och olika typer av sex. olika typer av orgasmer, som öppnat upp och blivit kvitt skuld, skam och blockeringar, alltså en fri kvinna i ett tryggt förhållande, blir du aldrig av med.. 
    Jag tycker faktiskt att mannen har ett stort ansvar vad gäller att få kvinnan sexuellt tillfredsställd. Vi män måste lära oss mer om hur kvinnor fungerar, vad de vill ha av en man. Vi män blir lyckligare om vi kan göra våra kvinnor lyckliga.
    Vi måste fatta det.
    Och ja, kvinnor vill ha barn och en man som tar ansvar för försörjning. Så är det.

Det där var en väl grov generalisering, framförallt när det gäller kvinnor i Sverige. 
  • Anonym (strut)
    Anonym (Lasse) skrev 2015-11-26 10:29:32 följande:
    Vem har påstått att jag inte har sex
    och inte får knulla?

Vad jag har skrivit
    är att kvinnor saknar oftast sexlust
    dem saknar intresse för sex
    och dem saknar förmågan att ta initiativ.
    Detta kan  dock avhjälpas med ett tjockt kreditkort.

Ligger också i kvinnans natur att dra
    helt fel slutsatser.........
    Den som drar helt vilda slutsatser är ju du. "De flesta kvinnor går inte på swingersklubbar, det måste betyda att kvinnor inte gillar sex! QED!"

Däremot ligger det inte alls i kvinnans natur att dra fel slutsatser. Det är något du fantiserat ihop, som ungefär resten av innehållet i dina inlägg.
  • Anonym (strut)
    Anonym (Lasse) skrev 2015-11-26 14:35:04 följande:
    Eller annars är det precis som trådstartaren skriver
    "Sex är ett redskap till hon fått mannen"
    sen är den lyckliga tiden över
    om man inte visar sitt kreditkort vill säga.....

Nej jag tror inte att kvinnor går på swingersklubbar
    jag vet att dem inte gör det
    Varför?   Vågar inte leva ut sin sexuella lustar
    om man inte har ett förhållande..... och går som par.
    Och det är just det jag menar
    Kvinnor gillar inte sex...........

Syns  ju också på vilka det är som alltid
    måste ta initiativet......
    Kvinnor är helt initiativlösa när det gäller sex.

Och eftersom jag reser Internationellt i mitt arbete
    så vet jag att jämnställdheten har kommit längre i
    länder som Afghanistan
    inom det sexuella
    Där är Sverige ett uland .....
    Hihi, ja, du är rolig du. Tänkte just skriva att du är uppenbart sinnessvag, men att låta sig provoceras av ett så uppenbart troll är förstås ett oerhört slöseri med energi. Hoppas du får båten full av öring att stilla hunger med!
  • Anonym (strut)
    Anonym (Många) skrev 2015-11-26 21:30:40 följande:

Det finns många kvinnor som inte gillar sex, betydligt fler än vad det finns killar som inte gillar sex.

Jag är kvinna och gillar inte sex, har aldrig förstått det där med att sex ska vara skönt? För min del känns sex knappt någonting. Detsamma gäller många av mina väninnor. Mycket sex av det jag har är tyvärr endast ställa-upp sex. Jag fejkstönar osv... Min sambo blir ledsen om inte jag också njuter

Min sambo är inte heller så förtjust i sex. Conclusion?
  • Anonym (strut)
    Anonym (Lasse) skrev 2015-11-26 22:54:04 följande:
    skall vi skriva i många år
    innan ni kvinnor förstår va jag menar.............

Min fråga är
    varför inte en kvinna gillar sex utan att äga mannen
    kvinnan gillar inte sex,     hon gillar kärleken i ett förhållande
    där själva sexet är helt naturligt liten indigridiens
    Jag menar SEX........

Undrar hur många hundra trådar det skall ta
    innan ni kvinnor ens förstår vad jag menar.....

Jag pratar inte kärlek
    jag pratar sex.....
    Varför har jag dock haft 20+ one night stands med människor jag absolut inte varit intresserad av att ha som partners? Varför blir inte mina tjejkompisar chockade när jag berättar om detta för dem, varför känner de t.o.m. igen sig?
  • Anonym (strut)
    Anonym (Lasse) skrev 2015-11-26 23:06:46 följande:
    one night stand.... vad vågat.....  
    efter 27 middagar
    efter 38 träffar
    efter 27 erotiska romaner på 437 sidor..........

eller hur långt ifrån var jag?

Har du provat dogging, anonymsex,
    gruppsex?  sex på fler?  gangbang?
    har du gått på sexfester
    har du gått på club?
    Har du haft sex på ett nakenbad?
    har du annonserat efter en man, bara  för att du klättrar på väggarna?
    Du är jävligt långt ifrån. Nästan alla one night stands har varit med snubbar jag träffat på krogen alternativt hemmafester. Ett par har varit med killar jag träffat på internet.  Jag har enbart blivit bjuden på middag av mina två ex och min nuvarande partner och då har vi betalat varannan gång (i snitt). För närvarande försörjer jag min sambo.

Nej, jag går inte på diverse sexklubbar. Why would I, när jag kan gå ut på krogen och samtidigt ha en rolig kväll? Jag tycker också att det är så oerhört mycket mer eggande när man måste ragga upp och någon och se vart det leder, än tanken på att åka till en klubb där sex mer eller mindre är garanterat.

Några grejer du måste lära dig: Många tjejer tycker att hela miljön på diverse sexklubbar är jävligt sunkig. Vi vill inte se snuskiga gubbar med hängiga pungar. Vi vill ha heta killar och de håller sällan på med sådant. Hur vet jag det? Det gör jag inte, men det är så jag föreställer mig det hela och det har jag antagligen gemensamt med många andra kvinnor. 

Att tända på anonymsex och allt vad du nämner är ju en sexuell preferens bland många. Att många tjejer inte tänder på just det betyder inte att de inte gillar sex. Hur kan du dra den slutsatsen och varför lyssnar du inte på de kvinnor i tråden som berättar att tjejer visst gillar sex? 

Du måste också tänka på att det kan kännas ganska osäkert att hänga med män som man vet förväntar sig sex. Våldtäkter är rätt vanliga, you know, och som tjej får man tidigt lära sig att akta sig. 
  • Anonym (strut)
    Anonym (Lasse) skrev 2015-11-26 23:59:23 följande:
    Kan informera dig om att dina fantasier om klubbar verkligen är fel
    och jag tycker det är konstigt att en kvinna med sin man älskar att gå på klubb
    men som singel inte vågar.

Jag har inte läst ett enda inlägg av en kvinna som älskar sex
    och som vågar ta initiativ till sex
    däremot har jag läst en massa inlägg där sex ingår i ett kärleksförhållande
    men det är inte det jag undrar över
    Jag undrar varför inte en kvinna älskar ren skön sex......
    utan att det skall krävas tjocka kreditkort, ringar restarungbesöm massor av träffar
    för att man skall lära känna varandra och få en massa kännslor för varandra
    Utan ren skön sex.......

Sen refererar jag på ett antal ställen i min tråd
    till just det vanliga svaret
    Jag är en kvinna   gillar inte sex.......

sen  förstår också att du inte raggar    utan du låter dig bli uppraggad
    vilket är en del av det jag menar....
    Att kvinnor hellre går med sina män är väl helt rimligt då det är tryggast så. 

LÄS VAD VI SKRIVER DÅ. Vi behöver inga "tjocka kreditkort" och restaurangbesök. Det här är inte USA, den dejtingkulturen är inte en i närheten av lika stor grej i Sverige, och det är heller inte alls lika vanligt här som i USA att kvinnor bara väntar på att gifta sig för att sedan sluta jobba etc. Du sitter ju för fan bara hemma och fantiserar! Ingen vill ligga med dig och det känns bättre att skylla på att tjejer är pengakåta musslor än att erkänna för dig själv att problemet är du själv. Vad finns det förresten för kreditkort som är tjocka? Menar du kanske tjocka plånböcker? 

JAG har raggat upp mina one night stands. Nästan alla. Att ragga är kul. Killar som raggar brukar skrämma bort mig, jag gillar jakten. Säg inte till mig vad jag gör, tro inte att du vet mer än jag själv om mitt liv. Jag förstår att ingen raggar upp dig, men en söt kille som går ut på krogen kommer att få ett gäng tjejer runt sig som raggar, så bara är det.
  • Anonym (strut)
    grind skrev 2016-01-02 09:20:55 följande:
    Om det hade funnits efterfrågan på "heta killar" för sex så hade det funnits i mängder; porrklubbar för kvinnor, bordeller för kvinnor, porrindustri för kvinnor, Massageinstitut för kvar osv osv. Fast det gör det inte av den enkla anledningen att kvinnor vill ha känslor inblandade i sex och dessutom inte tänder lika lätt som män. Nu finns det faktiskt mängder av heta killar som ägnar sig åt prostitution och dylikt men deras kunder är komiskt nog inte kvinnor, utan homosexuella män.

Pratet om att kvinnor är så sjuuukt intresserade av sex har naturligtvis ingenting med sanning att göra utan är en konstruktion av politiskt korrekta för att göra sitt för att försöka blunda för det uppenbara; att kvinnor är mindre sexintresserade än män.
    Eller så beror det på att kvinnor inte har fostrats till att se män som produkter som man köper bara för att man är sugen. Att tända på heta män innebär nämligen inte att man nödvändigtvis vill hyra en för en natt. Bara för att män och kvinnors sexualitet på flera punkter tar sig olika uttryck så betyder det inte att kvinnor inte gillar sex, vilket är vad TS påstår. 

Jag och mina kompisar diskuterade sexualitet och vad man tänder på på nyårsafton och konstaterade att en ganska stor generell skillnad mellan killarna i gänget och tjejerna är att vi tjejer har ett större behov av en "bakgrundshistoria" när vi onanerar, alltså att vi är något mindre visuella av oss och behöver något mer, medan killarna berättade att de ofta onanerat till stillbilder. Men bakgrundshistorierna vi vågade dela med oss av var inte direkt romantiska, utan det var dom/sub-situationer, förnedringssex m.m. Kan du förklara varför en tjej onanerar till en sådan tanke om det vi egentligen tänder på är romantik?

Det finns också en ganska viktig aspekt att tänka på: Tjejer har traditionellt fått lära sig att det är "fult" att vara sexuella varelser. Vi blir kallade horor och slampor om vi ligger runt, t.ex., medan killar får high-fives av polarna när de gör samma sak. Sådant påverkar, och det finns många tjejer som inte utforskat sin sexualitet på samma sätt som killar av just den anledningen. Men det är ju bara att kolla på hur industrin för sexleksaker exploderat på sistone - uppenbarligen är tjejer kåta och uppenbarligen har det blivit mer och mer accepterat för tjejer att göra något med den kåtheten ju mer jämställda vi blivit.

Det är extremt trångsynt att konstatera att tjejer inte lever ut sin sexualitet på samma sätt som killar (på bordeller etc) och därifrån dra slutsatsen att vi inte gillar sex. 
  • Anonym (strut)
    Anonym (Mr A) skrev 2016-01-02 20:30:51 följande:

Som man är det svårt att förstå varför en del män så gärna vill att kvinnor ska ha lägre eller ingen sexdrift alls. Vad driver en då om man ändå vill ha sex, kan man inte tända på annat än ovilliga kvinnor, är det makten att utnyttja kvinnor för man vet att de inte njuter eller är det en rädsla för att kvinnan ska vara något mer än ett hål att tömma sig i? Rent av en människa. Som att libidot är så svagt att det inte fungerar alls om man inte får behandla kvinnan dåligt. Synd om de män ned så svag självkänsla men mest synd om de kvinnor som fastnar i deras klor.

Det är nog så att de hemskt gärna vill hitta något som förklarar varför ingen vill ligga med dem, utan att behöva erkänna för sig själva eller någon annan att det är de själva som är problemet. 
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!