Anonym (strut) skrev 2015-11-26 23:46:48 följande:
Du är jävligt långt ifrån. Nästan alla one night stands har varit med snubbar jag träffat på krogen alternativt hemmafester. Ett par har varit med killar jag träffat på internet. Jag har enbart blivit bjuden på middag av mina två ex och min nuvarande partner och då har vi betalat varannan gång (i snitt). För närvarande försörjer jag min sambo.
Nej, jag går inte på diverse sexklubbar. Why would I, när jag kan gå ut på krogen och samtidigt ha en rolig kväll? Jag tycker också att det är så oerhört mycket mer eggande när man måste ragga upp och någon och se vart det leder, än tanken på att åka till en klubb där sex mer eller mindre är garanterat.
Några grejer du måste lära dig: Många tjejer tycker att hela miljön på diverse sexklubbar är jävligt sunkig. Vi vill inte se snuskiga gubbar med hängiga pungar. Vi vill ha heta killar och de håller sällan på med sådant. Hur vet jag det? Det gör jag inte, men det är så jag föreställer mig det hela och det har jag antagligen gemensamt med många andra kvinnor.
Att tända på anonymsex och allt vad du nämner är ju en sexuell preferens bland många. Att många tjejer inte tänder på just det betyder inte att de inte gillar sex. Hur kan du dra den slutsatsen och varför lyssnar du inte på de kvinnor i tråden som berättar att tjejer visst gillar sex?
Du måste också tänka på att det kan kännas ganska osäkert att hänga med män som man vet förväntar sig sex. Våldtäkter är rätt vanliga, you know, och som tjej får man tidigt lära sig att akta sig.
Kan informera dig om att dina fantasier om klubbar verkligen är fel
och jag tycker det är konstigt att en kvinna med sin man älskar att gå på klubb
men som singel inte vågar.
Jag har inte läst ett enda inlägg av en kvinna som älskar sex
och som vågar ta initiativ till sex
däremot har jag läst en massa inlägg där sex ingår i ett kärleksförhållande
men det är inte det jag undrar över
Jag undrar varför inte en kvinna älskar ren skön sex......
utan att det skall krävas tjocka kreditkort, ringar restarungbesöm massor av träffar
för att man skall lära känna varandra och få en massa kännslor för varandra
Utan ren skön sex.......
Sen refererar jag på ett antal ställen i min tråd
till just det vanliga svaret
Jag är en kvinna gillar inte sex.......
sen förstår också att du inte raggar utan du låter dig bli uppraggad
vilket är en del av det jag menar....