Kvinnor gillar inte sex, punkt!
har själv gått på klubb i sthm i många år.
ur många ensamma kvinnor har kommit?
går att räkna på en hand , samtidigt som en djäkla massa
män har varit där.
Summering
Kvinnor gillar inte sex enligt ts. När kvinnor (och även män) motsäger detta så
1) De vill bara ha barn
När detta motsägs, då är det plånboken man är intresserad av, när det motsägs, så blir det tyst
2) De vill fånga mannen, men de som har sex fortfarande efter 20-25-30 år, då är det plånboken eller tryggheten, när detta motsägs så är det tyst
3) När de hänvisas till trådar där kvinnor klagar på att mannen inte vill ha sex
tyst.
Så snälla ts, bara för att kvinnor inte vill ha sex på dina villkor, innebär det inte att de inte vill ha sex.
Om man jämför, kvinnor dricker inte kaffe
Jo, jag dricker kaffe
Men du dricker inte på morgonen
Nej, jag brukar dricka efter middagen
Där ser du, du dricker inte kaffe
Jo jag dricker efter middagen
Men du dricker inte på morgonen, dricker man inte kaffe på morgonen så dricker man inte kaffe
Fortfarande ingen som motbevisat mitt ursprungliga inlägg! Ingen som kan förklara varför det är män som köper sex och inte kvinnor! Om nu kvinnor gillar sex som nu så många här menar, varför finns inte samma motsvarande "crousing" i hetrovärlden? Ingen har givit något svar här! Varför varför är kvinnor en extrem minoritet på datingsiter som fkuserar på sexuella kontakter? Varför är det män som producerar och mestadels konsumerar porr? Varför läser man i tidningen om kvinnan som under en period hade mycket sex och nu äntligen slutat för det var ju så fel? Varföt finns det alls exempel på män som gått igenom 7 förhållanden med kvinnor där samtligs uttryckligen sagt att de inte gillar sex? Varför? Inga svar här ..mer än några simpla "jag gillar visst sex med min man" eller "jag har träffat många kvinnor som bara vill ha sex" Tröttsamt varför inte bara förlika sig med att kvinnor inte gillar sex? Vad gör väl det?! Kvinnor är ju handlingsförlamade när det gäller det mesta i samhället fram till den punkt hon kan skylla på den onda sexfixerad mannen...
Någon säger:
"Att det skulle finnas någon som skulle ha gått igenom 7 förhållande och inte fått sex nånsin måste det vara nåt allvarligt fel på. Har ingen koll på vad dock. "
Jag säger:
Tack för den! Alla 7 kvinnor sa till mig klart och tydligt"Jag gillar inte sex, sex är inte viktigt. Jag vill ha kärlek!"
Vad skulle jag gjort? Våldtagit?! Hade det gjort mig mindre ett föremål för ett allvarligt fel!? Nej, jag är en man som vågar säga sanningen inte en galen våltäktsman! Jag är en man som vågar erkänna att jag missat tågen...
Det finns statistik som belyser detta, så att vi inte måste bråka baserat på våra individuella situationer.
30% av alla kvinnor över 40 har aldrig sex. Men, 70% har det
Båda könens sexualitet avtar ganska kraftigt efter 30-35, kvinnornas dock mer.
Det kanske har med biologin att göra ?? Funktionen har tjänat ut sitt syfte.
Intressant frågeställning..... Varför....?
Och mycket intressant är ju att läsa inläggen,
det tar inte lång tid innan man ser
att kvinnor konstant blandar ihop kärlek med sex,
vilket är 2 helt olika saker.
Tänk om det var möjligt
vad trevligt det skulle vara, att
träffa en kvinna med mycket hög sexlust.
-En kvinna som vågar njuta av sex
och som vågar visa vad hon vill sexuellt..