Min ex drog hem en annan tjej innan jag flyttat ut. Vill hämnas.
Hej!
Ja, jag och min kille var tillsammans i två år och vi har bott ihop i ett. Han började bli taskig och svartsjuk för ingen anledning. Anklagade mig för att vilja vara med andra. Jag kunde inte ens prata med andra killar, fick inte ha killkompisar. Jag försäkrade honom heeeela tiden om att det var honom jag bara ville ha, men nej, han fortsatte. Jag orkade inte tillslut så jag sa att jag inte pallar längre så jag gjorde slut, jag hade varnat honom att det kommer hända om han inte lägger av och han lovade men inget ändrades. Han blev ledsen såklart men vi kom överens att vi skulle samsas och han skulle bo kvar och jag hittade ganska snart en lägenhet. Kommer flytta in i Januari. Vi kom även överens om att vi inte skulle ta med någon ny hem, det var han som sa att han inte skulle klara det. Jag hade ju självklart aldrig tänkt tanken på att dra hem en annan kille då vi fortfarande bor ihop, det är ju bara vidrigt. Så självklart kom vi överens om detta, trodde jag.
Igår kommer jag hem efter jobbet och fixar iordning lite mat. Dagen innan hade han frågat om vi skulle käka ihop så jag tänkte att han kommer väl hem snart. Efter ett tag kommer han hem, med en tjej. Tänker först att det är la någon från skolan men nej. Han håller henne i handen och han går förbi mig med ett jävla leende och säger - ''Hej roomie''. Sedan går dom till hans sovrum (Vi har delat upp rummen). Blev så jävla chocka och äcklad över hela situationen. Jag går och börjar klä på mig och hör hur dom börjar äckla sig. Så jävla uppenbart att han ville såra mig.
Jag må vara barnslig och omogen men det skiter jag i. Jag vill göra likadant. Jag vill såra honom på samma sätt som mig. Jag vill ta hem en kille och låta mitt ex se det. Grejen är, ingen vill ställa upp. Dom kan tänka sig att göra det men inte så att min kille ser det. Då är det ju ingen mening med det, om han bara får höra det liksom.
Så.. Vill du hjälpa mig? Jag bor i Göteborg. Jag ser bra ut, har alltid fått höra att jag är riktigt snygg. Har blont långt hår, 165cm, smal men kurvig kropp. I utbyte får du riktigt bra sex. Kravet är att du är snygg, gärna muskulös och stor då min kille gärna önska att han var det men inte riktigt lyckats.