• MEE83

Min ex drog hem en annan tjej innan jag flyttat ut. Vill hämnas.

Du har en (ex)pojkvän som har kontroll behov och är riktigt svartsjuk av sig och du vill dra hem en annan kille till det? Låter lovande, hoppas du är beredd att ringa polisen. haha

Men jag antar att det hade kunnat vara värre, ni hade kunnat ha bott i en 1:a.
    Jag hamnade hos en tjej som delade en 1:a en gång, med lakan som "vägg". Visste inte att det var en kille på andra sidan lakanen förrens vid frukostbordet dagen efter.

• MEE83

Åh det är mycket möjligt, även om "vi" killar kan vara lite störda ibland just när det gäller tjejer vi gillar, och det krävs ju two to tango, killen du drar hem kanske startar tjafs med... om din snubbe blir sur. Love is war.

Min poäng är dock att jag förstår om du har problem med att dra hem en kille till det, antingen måste det vara någon som faktiskt tycker det är lite kul att ja, på ren bruklig bondsvenska, vara förjävlig mot ditt ex(för det är det ju) eller någon som är lite desperat. Du har nog större chans att lyckas om du inte nämner att ni delar lägenhet.

Ligga kan man ju få göra utan denna lilla "extra krydda" liksom.

Och nja, det var den stelaste frukost jag haft i mitt liv tror jag. haha

Svar på tråden Min ex drog hem en annan tjej innan jag flyttat ut. Vill hämnas.