Inlägg från: Claudias |Visa alla inlägg
  • Claudias

Hade du stannat kvar?!

Hej alla!! Snälla kan ni hjälpa mig. Jag är 21 år, blev gravid med min största förälskelse och han var inte redo. Vi bråkade hela tiden!! Grät i varandras famnar men jag kunde inte hjälpa att jag kände så mycket för det lilla livet. Jag höll ut och trodde jag skulle klara mig själv. Han drog sig undan och flyttade ut till sina föräldrar för att jag skulle förstå att han inte kunde bli pappa. Tills jag var i vecka 16 var jag bombsäker!! Men tillslut orkade jag inte mer. Och gjorde aborten för honom, något jag visste att jag skulle ångra resten av livet. Min lilla pojke var meningen med mitt liv men de gjorde mig svag. De sa att jag skulle bli en dålig mamma som inte klarade mig själv. Men det visste jag hela tiden att jag skulle!! Jag är en stark tjej!! Men orkade inte efter allt de sa till mig. Och han lämnade mig helt ensam...nu efteråt vill han vara med mig. Jag älskar han så mycket!!! Men hatar honom för det han gjort. Hur kan man inte älska sitt barn? Hur kan man inte vara redo för sitt kött och blod, största lyckan i livet...orkar inte mer. Snälla kan nån säga vad jag ska göra?! Kan inte gå vidare. Finns ingen mening med livet längre!! Tar livet av mig snart...ärligt nu, skulle DU stannat?!

• Svar på tråden Hade du stannat kvar?!
Svar på tråden Hade du stannat kvar?!