• ensamstaende87

ensamstående skåne.

Som rubriken lyder. Ensamstående mamma sen en månad tillbaka. Var tvungen att avsluta relationen med barnens pappa då jag kom på honom med missbruk..vilket ja inte tolererar i varken mitt egna men framförallt i mina barns liv.. har två relativt små barn. Så är inne i en grymt jobbig period i livet just nu. Men trots all skit får man ju försöka hitta d positiva. Hade varit roligt ått lära känna andra ensamstående, kön å ålder spelar ingen roll.. själv bor ja i Skåne... så finns d ngn som söker nya bekantskaper, så skriv en rad. :)

• Svar på tråden ensamstående skåne.
  • Fizzy

Jag är inte ensamstående, men skulle kunna tro jag var eftersom jag gör allt själv' det börjar knaka i fogarna! Bor oxå i Skåne och söker oxå nya vänner!

• Doris94

Hej!
    Jag är ensamstående och bor i skåne. Har en son som snart är 3 år. Träffar gärna lite nya människor. :)

• tradstarrtare87

Jag som startade tråden! Har dock glömt bort mitt riktiga inlogg till denna sidan. Men ni som vill prata vidare lägg till mig på Facebook eller skicka ett mejl. Sandra börjestål på Facebook å min mejl är Sandra.borjestal@gmail.com

Svar på tråden ensamstående skåne.