Gravida från tråden BIM januari 2014
Jag har bf 2/7. Blev inte flyttad nått efter kub. Vi får se hur det blir efter rutin ul.
Har denna lika bråttom ut som mina två pojkar som kom 2 v före bf så blir det en midsommarbebis.
Jag har bf 2/7. Blev inte flyttad nått efter kub. Vi får se hur det blir efter rutin ul.
Har denna lika bråttom ut som mina två pojkar som kom 2 v före bf så blir det en midsommarbebis.
Fredagar är ny v för mig, v 15 på fredag <3 hoppas kallelsen till rul kommer snart, längtar redan efter att få se den lill* igen. Borde bli i slutet av januari. Kände den lill* igår för första gången. Mysigt. <3
Å magen växer... Fast mest svullen
GOTT NYTT ÅR PÅ ER.
Hon hittade som tur var bara en då vi gjorde kub för 1.5 vecka sedan
Vilka fina magar!!
Själv mår jag sämre för var dag... Vaknade inatt av illamåendet och sen har det kommit och gått under dagen, kräks inte men får uppstötningar och allt känns äckligt, blodtrycksfall hela tiden, vill bara krypa ihop och blunda... Ska bli spännande att se hur det går att jobba imorgon!
V 15 igår och idag är 100 av 180 dgr gjorda. Känns ff overkligt
Uääääh. BF+1 och noll, nada, inga känningar. Känns som ett jävla hån efter en jobbig decembermånad. Vaknat jättetidigt både inatt och igår natt (hade väldigt onda sd igår i och för sig) så i morse låg jag bara och lipade. Är så ohyggligt trött på det här. Dagens I-landsproblem, jag vet, men fan, alltså. En dag nu känns som ett år. Får hoppas nåt händer inatt, men inget tyder på det.
V 16 igår och borde inte vara mer än max 3 v till rutin ul. Lääääängtar hoppas kallelsen kommer snart.
Waimea, hur går det? Fått din knodd än? <3
Hur går det för er andra?
Här ere full aktivitet i magen från morgon till kväll. Snacka om livlig bebis. men så mysigt <3