Inlägg från: Waimea |Visa alla inlägg
  • Waimea

Gravida från tråden BIM januari 2014

Nu har jag också hittat hit! Tog en morgonpromenad idag, skönt att röra på sig efter en veckas totalt stillavarande. Åt fanders med ömma fogar och stel mage, nu måste endorfinjunkien i mig få lite också. Just inga smärtor eller förvärkar nu, vilket är skönt. Från och med torsdag får det härja så mycket det vill

• Waimea
    Termutta skrev 2014-12-31 07:31:16 följande:

Wihoooo idag är sista dagen vi behöver säga "NÄSTA år får jag barn" Det låter så långt bort :)

Härligt!! Det kommer heller aldrig vara så härligt som idag att skåla in det nya året i alkoholfritt bubbel

Hur går det med illamåendet, Knäck?

Gott Nytt År på er!!
  • Waimea
    Knäck skrev 2014-12-31 09:11:20 följande:

Mådde rätt kasst igår och känner att jag varit lite naiv... Jag tänkte nog aldrig attjust JAG skulle bli illamående, haha, och sen tänkte jag att det skulle vara som magsjukeillamående i magen. Nu är det ju ren äcklig åksjuka med yrsel och trötthet och obehag i hela kroppen. Men det är OK och alltid värt det!

Vilka veckodagar går ni in i nya veckor? Jag har torsdag. Imorgon börjar vecka 6 och hjärtat ska börja slå... <3 :')

Gott nytt år!

Torsdag här också.. Förhoppningsvis sista nya veckan, v 40 i morgon. Känns helt galet.
  • Waimea

Hmm.. Lite osäker på hur bra denna bilden blev. Men jag lovar, Termutta, du kommer få mage då det räcker och blir över
  • Waimea

Knäck, jag mådde dåligt typ v 6-16. Var ett vrak på jobbet, låg i sängen och roade mig med att kolla 'En unge i minuten' för att riktigt gnugga in vad som komma skulle (för övrigt en jättebra serie om en förlossningsavdelning i Västerås. Fyra avsnitt finns på Youtube ). Jag mådde hyfsat på förmiddagen men efter lunch var det ridå, liksom. Men det gick över helt plötsligt..

• Waimea

Uääääh. BF+1 och noll, nada, inga känningar. Känns som ett jävla hån efter en jobbig decembermånad. Vaknat jättetidigt både inatt och igår natt (hade väldigt onda sd igår i och för sig) så i morse låg jag bara och lipade. Är så ohyggligt trött på det här. Dagens I-landsproblem, jag vet, men fan, alltså. En dag nu känns som ett år. Får hoppas nåt händer inatt, men inget tyder på det.

• Waimea

Helt lugn natt, så i morse drog jag på mig kläderna och gick ut och gick. Bestämde mig för att gå bort mitt dåliga humör, tog sju km och 1,5 timme i skogen och snömodden. Nu är jag i alla fall fysiskt trött. På slutet fick jag gå och liksom knuffa bebisen över till andra sidan av magen till och från, den spjärnade på en och samma plats i magen annars och det gjorde skitont. Å, vad jag saknar att springa nu!!

• Waimea
    Knäck skrev 2015-01-10 06:36:26 följande:

Waimea, hur har natten varit? Det är väl ingen tröst alls men när som helst händer det ju! Snart har du din lilla trea i famnen...

Jag är väl så lagom munter själv om 8 månader ;) heja dig!

Mitt illamående har blivit bättre, jag är inte rädd att jag ska spy längre. Istället har jag blivit sådär vidrigt trött att det känns som jag har tagit sömntabletter eller nåt. På kvällen, som är flyttad från kl 22 till kl 20, är det som att dra ner en rullgardin, jag bara släpper allt och tvärsomnar.

24 februari ska vi få se om det verkligen är nån därinne!

Härligt!!
  • Waimea
    MagicQueen skrev 2015-01-13 08:09:39 följande:

Waimea, hur går det? Fått din knodd än? <3

Hur går det för er andra?

Här ere full aktivitet i magen från morgon till kväll. Snacka om livlig bebis. men så mysigt <3

Näpp! Bf+5 idag, de här fem dagarna känns som fem månader. Börjar få rätt jobbig mensvärk nu, och mer flytningar, så jag hoppas nåt är på G..
Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014