Inlägg från: Termutta |Visa alla inlägg
  • Termutta

Gravida från tråden BIM januari 2014

Wihoo:) när hade alla bf då? 28/7 för mig. Går in i V 10 idag.

Illamående och trött..men lycklig :)

• Termutta
    Knäck skrev 2014-12-25 13:08:33 följande:

Så vansinnigt ont i brösten! Gör ont vid minsta skump eller beröring. Och det drar i livmodern, inte ont utan bara som att det spänner lite. Full med finnar är jag också men det gör inget smile1.gif

Inskrivning på mvc 28/1. Vi ska göra KUB men vi måste åka utomläns för att göra det så jag ska nog ringa och boka så snart helgerna är över.

Har ni hittat nån bra gravid-app? Nu har jag tre stycken, ingen är bra men de kompletterar väl varandra.

Åka utomlands? Jag har några olika appar. Den vanliga lila som räknar veckor och procent samt babyvärlden är mina favoriter.
  • Termutta

Wihoooo idag är sista dagen vi behöver säga "NÄSTA år får jag barn" Det låter så långt bort :)

• Termutta
    Knäck skrev 2014-12-31 09:11:20 följande:

Mådde rätt kasst igår och känner att jag varit lite naiv... Jag tänkte nog aldrig attjust JAG skulle bli illamående, haha, och sen tänkte jag att det skulle vara som magsjukeillamående i magen. Nu är det ju ren äcklig åksjuka med yrsel och trötthet och obehag i hela kroppen. Men det är OK och alltid värt det!

Vilka veckodagar går ni in i nya veckor? Jag har torsdag. Imorgon börjar vecka 6 och hjärtat ska börja slå... <3 :')

Gott nytt år!

Idag:) så onsdagar.. V11 nu:)
  • Termutta
    MagicQueen skrev 2014-12-31 13:10:32 följande:

Fredagar är ny v för mig, v 15 på fredag <3 hoppas kallelsen till rul kommer snart, längtar redan efter att få se den lill* igen. Borde bli i slutet av januari. Kände den lill* igår för första gången. Mysigt. <3

Å magen växer... Fast mest svullen smile5.gif

GOTT NYTT ÅR PÅ ER.

phpfQVOut12059.jpg

Oj:) magen ser ju jätte gravid ut:) inte tvillingar? :)
  • Termutta
    MagicQueen skrev 2015-01-01 11:23:50 följande:

Hon hittade som tur var bara en då vi gjorde kub för 1.5 vecka sedan smile2.gif

Min mage är lite svullen.. Jag är så otålig! Vill oxå få gravidmage nuuuu:)
  • Termutta
    MagicQueen skrev 2015-01-01 13:44:48 följande:
    Har hänt massor med min mage nu senaste veckorna sen livmodern kom upp ur bäckenet smile1.gif
    Så det finns hopp även för mig menar du? :)
  • Termutta

Jag mår oxå illa. Får attacker när som helst på dygnet. Får hulka. Har fått springa några gånger till toan men kommer bara spott, inte spytt än. Börjar bli less, vill vara pigg o fräsch! Men men, hoppas det vänder snart!

Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014