Inlägg från: MagicQueen |Visa alla inlägg
  • MagicQueen

Gravida från tråden BIM januari 2014

Waimea skrev 2015-01-14 01:57:36 följande:
    Nej, ingenting. Allt stannade av efter lunch, vad det nu var. Jag var som ett åskmoln resten av dagen. Efter två timmars sömn ligger jag vaken med en krånglande 'vanlig' mage - gode gud, låt det inte vara magsjuka som är på gång..
    När jag fick min första så spydde jag på kvällen och satt på toa med dålig mage. Sov sen hela natten, vaknade på morgonen kl 9 med värkar, vattnet gick hemma kl 13 och sen föddes han på kvällen.

Hoppas det är på gång för dig
  • MagicQueen

Heja heja Termutta

40 % avverkat för mig imorgon och rutin ul om mindre än 3 veckor. 3 februari blev det. Längtar

• MagicQueen
    Knäck skrev 2015-01-15 05:46:37 följande:

Jippi Termutta! Vad jag längtar dit :) fyra veckor kvar...

Ja det är en stor milstolpe i graviditeten
  • MagicQueen
    Waimea skrev 2015-01-18 08:20:31 följande:

Tror det börjar dra ihop sig, tjejer! Slemproppen har börjat komma och relativt snälla värkar var 6-7 minut.

Åhhhh spännande
  • MagicQueen
    Waimea skrev 2015-01-19 19:46:52 följande:

Inatt kl 01.53 kom vår lilla tjej efter en lång men mycket bra och fin förlossning. 3,5 kg, 53 cm. Storebror är helt betagen av sin syster, så härligt att se!

php1wASyQ57516.jpg

Men va härligt. Stort grattis till er <3
  • MagicQueen
    Termutta skrev 2015-01-21 17:24:24 följande:
    Hon sa att jag får veta när jag träffar bm. Men henne ska jag ju inte träffa förrän i v20. Antar att det var lugnt, annars hade hon väl sagt nå? Jag vet faktiskt inte:) å dum som jag var så fråga jag inget.. Det ordnar sig.. Ultraljud på fredag:) v14 nu.. Är med i en studie så fick ett extra :)
    Åh vad spännande med ul imorgon

12 dgr kvar till rutin ul för oss. Längtar efter att få se min inneboende igen <3
  • MagicQueen
    Termutta skrev 2015-02-01 14:34:52 följande:

Ul på måndag magicQueen ? Hur går det för knäck?

På tisdag, nära nu längtar.
  • MagicQueen

Rul igår och en perfekt liten pojke visade glatt upp sig från alla håll o kanter, mkt livlig. Triss i pojkar blir det nu hemma hos oss

Bf blev tillbakaflyttat till 30 juni och plötsligt är jag i v 20, härligt.

Han var 20 cm lång ( huvud t rumpa 14 vm o ben 6 cm). Lyckliga jag <3

Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014