Inlägg från: Termutta |Visa alla inlägg
  • Termutta

Gravida från tråden BIM januari 2014

Hej allihop! Hoppas ni mår bra, å även alla bäbisar;) själv har jag fått karpaltunnelsyndrom, å får ha på mig skenor på händerna dag som natt. Har jätteproblem med händerna. Värk och nedsatt styrka i fingrar. Bm sa att det var ovanligt att jag fått det redan. Vanligast i månad 6-7. Eftersom att drt har med vätska å göra så kommer jag nog ha det hela grav :( utöver det mår jag bra och väntar på rul och rörelser i magen:)

• Termutta
    Knäck skrev 2015-03-03 18:26:50 följande:

Nu har vi berättat för nästan alla, är min mamma och några till kvar. Magen har börjat synas vilket känns alldeles magiskt (det också). Jag är piggare igen, en liten tupplur mitt på dagen behövs bara.

Hur känns de första fosterrörelserna egentligen? Hur vet man att det är dem och inte sammandragningar/tarmrörelser? Jag blir ju helt inbillningssjuk fast jag bara är i vecka 15 smile1.gif längtar så mycket...

Snart fredag Termutta, snart snart!! smile2.gif

Jag går in o vecka 20 imorrn. 19+0 å känner fortfarande inget typ. Har känt nå små bubbel vid några få tillfällen. Men inte mycket. Är ju väldigt individuellt när man börjar känna. Men jag tycker man känner skillnad från tarmrörelser och "bubbel". Det är inga ljud vid bäbisrörelser. Jag väntar otåligt på att känna mer. Men ultraljudet kommer vara guldvärt på fre iaf :)
  • Termutta

Med eller utan gravidhormoner i kroppen så sprutar tårarna nu då det inte blir nå ultraljud imorgon. Han är sjuk! Fick ny tid på tisdag. Men det är ju fan 10000000 år dit!!! Ååååååh!

• Termutta

Vi har inte börjat med nå känns det som. Fick en spjälsäng med massa tillbehör av min kusin så den har jag monterat ihop. Men annars är sambon och jag dag o natt, jag vill gärna fixa allt nuuu medan han tycker vi ska vänta med allt, suck. Har börjat kolla lite på vagn iaf, men det går som sagt segt hos oss, å inte pga mig :)

Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014