Gravida från tråden BIM januari 2014
Å magen i v 20. Äntligen börjar det bli riktig gravidmage då svullnaden lagt sig
Å magen i v 20. Äntligen börjar det bli riktig gravidmage då svullnaden lagt sig
Men vad underbart!! Så kul med bilder! Men åh vad långsamt det känns nu, jag vill också dit! :)
MagicQueen vilken vecka trodde du att du var i först? Hur blev du flyttad?
Idag är min tjeja 2,5 veckor, var tar tiden vägen? Ligger i sängen med henne sovandes i famnen, ska strax fara och hämta storasyster på dagis. Trebarnslivet är njutbart, nu när Baby Bluesen och tröttheten gett med sig. Väntar bara på att avslag och hemorrojder ska försvinna också. :-P
NU börjar jag fatta vad ni menade med att vara kissnödig hela tiden! Tror jag gått på toa 1-3 gånger i timmen idag.
Och det är nåt konstigt med min mage. Det har dykt upp nån sorts spänd utbuktning längst ner (typ precis över venusberget). Det syns inte speciellt men känns.. Vad kan det vara tro!
13 dagar till ultraljud... Jag håller andan...
5 dagar kvar till KUB, sen kanske jag kan tro på det... (Eftersom det här att vakna kl 4 med akut kissnödighet inte övertygar )
Jösses sån aktivitet det är i magen <3 idag kunde jag se rörelserna utanpå magen för första gången, mysigt. Går in i v 23 på onsdag