Fler äldre som ska göra ivf?
Får man vara med även om man inte har barn sedan innan?
Får man vara med även om man inte har barn sedan innan?
Så klart Liil! Välkommen! Är det ert första försök?
Måste säga att vad härligt att se att vi är såpass många som är i ivf svängen som kommit upp i åldern! Man kan annars tro att man är helt ensam.
Viola: hår det inte att gå byta doktor? Det här är ju tillräckligt jobbigt när man har en som är bra, inte ska ni behöva ha det så där!
Smultron: på vilket sätt blev ni illa behandlade på Sophia?
Liil: ja visst känner man sig ensam ibland!
Och sen FET, glömde jag säga
Någon som gjort stimulerat fet? När sätter man in, är det ngn skillnad jäntemot i egen cykel?
Jag kommer göra FET nu i februari om allt klaffar. Började med Clearblues ägglossningstest igår = en ring. Idag blinkande gubbe idag. Ska nu vänta in ett fast sken på gubben. När den kommer ska jag ringa kliniken och då åka dit 4 dagar efter och få återinsättning av embryot om det klarar upptiningen.
Men om det blir fast sken på gubben på onsdag så blir det inget denna månad då det skulle vara insättning på söndag. Då blir det att vänta ännu en månad, har inte tid att vänta! Vi har bara detta år på oss och har bara ett i frysen så vi måste annars påbörja vårat tredje och sista ivf försök.
Bara att hålla tummarna nu!
Liil: förstår stressen! Men hoppas massor det blir återföring nu och inte behövs något annat. Jobbigt att det är stängt på söndagar. Vad tycker du om de där blinkande gubb-testen, jag tyckte de var knepiga.
Helande: åh, det låter ju toppen! Du ska se att det tar sig!