Helendi skrev 2015-01-10 19:17:54 följande:
MoM11: Har inte gjort undersökningen du ska göra. Hur har du fått en remiss till en hysteroskopi? Har du några andra problem förutom att äggen inte fäster?
En annan fråga till er som gjort flera IVF - hur har era protokoll sett ut om ni gjort långa med nedreglering med spray? De flesta som jag talat med fortsatte med sprayen under tiden de sprutade men det ska inte jag göra ... Någon som har gjort ett liknande mitt?
Jag sprayade fram tills vul, vilket var på dag 7 med sprutorna. Sen skulle jag eg, fortsatt med sprutor men inte med spray, men blåsorna var tidigt mogna denna gången, så det blev stopp och inplanering av ÄP två dagar senare! På den första IVF:n fortsatte jag spruta några dagar tror jag.
Vad spännande med flera ÄP nu!
Jag fick min mens idag, på dag 39 (!). Antagligen är det på grund av det tidiga missfallet, för annars är min cykel som en klocka typ. Konstigt att ett mf så tidigt ruckar på kroppen, det kan ju knappt ha hunnit fästa innan det släppte?! Nåja, nu blir det tablettstart i kväll, och sen vul om 7-10 dagar!