• mom2012

Fler äldre som ska göra ivf?

Hoppar in här. 39 år och syskonförsök med ivf som inte verkar gå som vi vill. Det är 7:e försöket nu.....och dags att ge upp tror vi. Men först får vi hoppas på detta försöket. Äggplock tisdags och återföring av 2 i fredags på.dag3. De delade sig långsamt så vi får se.

Ang akupunktur, jag fick tips om spikmatta. Det kanske inte är lika bra men jag provar iaf :)

• mom2012

Stockholmsmilen det är 7 färska, varav ett blev inställt pga inget att återföra. Vi har velat frysa då vi fick vårt barn på FET i vanlig cykel men de övertalade oss varje gång om att chanserna är större vid färsk. Kört full medicinering korrosion blodtunnande o antibiotika..... får se om det blir ett plus denna gång :)

Vi har varit på 2 kliniker i malmö.

• mom2012

Kittykat vet precis...... sist trodde jag 99% att jag va gravid....alla tecken och ingen mens i tid men ett minus på stickan.

Vi som gör ivf är/blir oerhört starka....för att vi måste. Avvakta bim och se om mensen kör igång ordentligt innan du ger upp hoppet helt

Kram

• mom2012

Måste bara fråga er.... har ni känsliga lite svidig känsla i slemhinnor i underlivet ett par dgr innan mens???

• mom2012

Angelique jag ska också ta nytt amh. Ska man ta det cd3? Min gyn sa det kunde tas när som. Vad sa din läkare?

• mom2012

Ruvardag7 med 3dgrs. Nu börjar fantomkänslorna komma. Inbillar mig dock inte att det drar och spänner i magen. Brösten ömmar. Allt är nog pga vaggisarna. Eller? Skulle ju va helt otroligt om det skulle funka på vårt sista försök ...

• mom2012

Va roligt med plus! Grattis! Det va ett plus i dag i en annan tråd också för en annan tjej

Visar att det går ;)

• mom2012

Tråkigt happyland....då sitter vi i samma båt :( Ska doxk vänta med mitt test två dgr till men mensen är här.

Svar på tråden Fler äldre som ska göra ivf?