Fler äldre som ska göra ivf?
Bra fråga Saturnus-någon som vet? Jag tror man ska kolla med sin doktor.
Bra fråga Saturnus-någon som vet? Jag tror man ska kolla med sin doktor.
Så roligt lisodan! Njut nu verkligen av er graviditet!! ????
Zasu: låter lovande, lycka till!!
Stackars dig happyland, det är så jobbigt när kan har sådana dagar! Skönt att höra att det känns bättre. Och försök att inte ge upp än. När har du testdag?
Mom: stackars dig också! Hoppas det bättrar på dig snabbt, och kom in hör och skriv av dig. Tänk på att det är värt allt jobbigt! Vad länge du får ta ovitrelle, jag har bara tagit en dos av den.
Aha, hoppas det ska göra tricket för er!
Mens idag, så imorgon får vi titta hur det ser ut. Hoppas hoppas nu det inte är något strul så vi kan starta den här månaden. Håll tummarna!
Tack, idag gick det vägen, så sprutstart ikväll. Jösses, allt känns så länge sedan. Hoppas hoppas nu!
Happyland, fy tusan vad jobbigt! *kramar om*
När vi har misslyckats brukar jag ta några dagar och bara frossa i godis, kaffe och god mat och dryck. Bara slappa och vara riktigt ledsen en stund. Sedan när det känns lite bättre kan man börja se framåt igen. Hoppas ni snart mår bättre och kan hoppas inför hösten. Men det är så sjukt jobbigt när det händer, så himla orättvist!!
Härligt zasu, låter väldigt lovande
Var på vul nyss, det såg inte så bra ut. Max 5 blåsor, alla på vänster sida. Höger var helt död. Känns jättejobbigt, förut har vi fått många blåsor. Jag frågade on det var åldern och han sa att det troligen är det.
Försöker vara glad för det fina barn vi har, men känner att jag inte söka är redo att acceptera om det inte blir fler. Fy så jobbigt detta är.
Tack snälla ni! Kram